زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» تله تایپ » در پرسپولیس دقیقا به چه کاری مشغول هستی آقای عرب؟
تاریخ انتشار : 2019/02/23 - 15:20
 کد خبر: 42270
 227 بازدید

در پرسپولیس دقیقا به چه کاری مشغول هستی آقای عرب؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

در پرسپولیس دقیقا به چه کاری مشغول هستی آقای عرب؟

هواداران تیم پرسپولیس امیدوار بودند با پایان یافتن دوران محرومیت از جذب بازیکن بتوانند با فراغ بال بازی‌های تیم خود در نیم فصل دوم را تماشا کنند و خبری از کمبود بازیکن و مشکلات مالی نباشد.
موضوع بازنشستگی گرشاسبی مدیرعامل محبوب پرسپولیس باعث شد تا ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شود و جایگزین گرشاسبی در این تیم شود. انتخابی که با حمایت برانکو و گرشاسبی همراه بود و آن‌ها اعلام کردند وی می‌تواند مانند گرشاسبی منشا خدمات خوبی برای پرسپولیس باشد اما تاکنون شرایط چیز دیگری را نشان می‌دهد.
با جذب بازیکنان صاحب‌نام و طراز اول توسط گرشاسبی در ابتدای فصل و اضافه شدن این بازیکنان در نیم فصل بخش اعظمی از کمبود بازیکن پرسپولیس جبران شده بود و تنها در برخی از پست‌ها این تیم نیاز به جذب بازیکن داشت و این موردی بود که خود برانکو نیز به آن اذعان داشت.
در پست مدافع انتخاب اول سرمربی کروات سینا مریدی بود. مدافع پا به توپ و خوش‌آتیه تیم فولادخوزستان که نظر سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرده بود و برانکو از ایرج عرب خواسته بود که هر طور شده مریدی را به استخدام پرسپولیس در بیاورد اما عرب در این امر ناکام بود و نتواست سران فولاد را متقاعد به حضور مریدی در پرسپولیس کند. به همین خاطر وی محمد نادری مدافع سکونشین تیم کورتریک بلژیک که انتخاب دوم برانکو برای این پست بود را با عقد قراردادی قرضی و شش ماهه به پرسپولیس آورد.
در خط حمله نیز برانکو خواهان جذب رضا قوچان نژاد بود و معتقد بود قدرت تمام کنندگی وی می‌تواند این تیم را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند اما عرب در جذب قوچان‌نژاد هم ناکام بود و گزینه دوم برانکو در این پست یعنی ماریو بودیمیر را از تیم دیناموزاگرب جذب کرد و باز هم در جذب بازیکن اول برانکو در این پست ناکام ماند.
اکنون و در این برهه حساس که پرسپولیس با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است و بازیکنان اصلی این تیم مصدوم شده‌اند می‌شود به ضعف عرب در جذب بازیکن پی برد. مشخص نیست اگر خریدهای ابتدای فصل گرشاسبی نبود این تیم به چه سرنوشتی دچار می‌شد و سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس می‌توانست بازیکنانی در حد ترابی و سروش رفیعی را به پرسپولیس بیاورد یا خیر.
یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث شده هواداران پرسپولیس از مدیریت پرسپولیس ناراضی باشند عدم پرداخت به موقع حقوق بازیکنان و کادرفنی این تیم است. با راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا پاداشی هنگفت نصیب این تیم شد که می‌توانست اکثر مشکلات و کمبودهای مالی پرسپولیس را جبران کند اما مشخص نیست چرا بازیکنان و مربیان این تیم بارها از شرایط مالی گله کرده‌اند و بارها تا آستانه اعتصاب پیش رفته‌اند.
یکی دیگر از مواردی که نوک پیکان انتقادات را به سمت عرب روانه کرده فروش گادوین منشا و پیوستن این بازیکن به استقلال است. منشا که در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده ظاهر شده بود در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد و به رقیب دیرینه پیوست. عرب در توجیه فروش منشا در اظهارنظری عنوان کرد به دلیل ترافیک بازیکن در نیم فصل دوم قرار بود منشا روی نیمکت بنشیند و به همین خاطر پرداخت دستمزد دلاری به یک بازیکن نیمکت‌نشین توجیه اقتصادی نداشت. هواداران پرسپولیس معتقدند تیمی که پاداش میلیون دلاری از AFC دریافت کرده و از اسپانسر هم تغذیه می‌شود چگونه نمی‌تواند دستمزد بازیکنان خود را پرداخت کند و به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروش بازیکنان می‌شود.
از طرفی دریافتی باشگاه پرسپولیس از اسپانسر هم یکی دیگر از منابع درآمد پرسپولیس است که عرب می‌تواند از آن‌ها در پیشبرد اهداف باشگاه پرسپولیس استفاده کند اما هنوز آن طور که باید و شاید پرداختی بازیکنان به موقع صورت نگرفته آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند و در گفتگوهای در گوشی این نارضایتی را ابراز کرده‌اند.


برچسب ها : , , , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه