زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» جذاب ترین ها » ازدواج جنجالی خانم بازیگر با آقای دیپلمات!
تاریخ انتشار : 2019/02/23 - 15:10
 کد خبر: 42253
 639 بازدید

ازدواج جنجالی خانم بازیگر با آقای دیپلمات!

سوژه داغ هفته مربوط به ازدواج مریم کاویانی با رامین مهمانپرست است. با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را در اختیار شما قرار دهیم.

ازدواج جنجالی خانم بازیگر با آقای دیپلمات!

رامین مهمانپرست کیست؟

رامین مهمانپرست متولد تیر ۱۳۳۹ – تهران و اصالتاً گیلانی است. مهمانپرست در سال ۱۳۵۵ زمانی که ۱۶ ساله بود، وارد دانشگاه صنعتی شریف شد. وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

رامین مهمانپرست در ۹ آبان ۸۸ به عنوان دستیار ویژه وزیر خارجه و سخنگوی جدید این وزارتخانه معرفی شد.

وی همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان، لهستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد.

فاطمه یعقوبی، همسر اول رامین مهمانپرست اسفند ماه 96 بر اثر سرطان در یکی از بیمارستان‌ها ورشو درگذشت. فاطمه یعقوبی فرزند شهید زین‌الدین یعقوبی بود. رامین مهمانپرست از ازدواج اولش یک دختر و یک پسر دارد.

گفتنی است مهمانپرست با پایان ماموریت 4 ساله‌اش در لهستان، مرداد 97 به ایران بازگشت.

مریم کاویانی در مراسم ختم همسر رامین مهمانپرست

اسفند ماه پارسال که همسر رامین مهمانپرست فوت شد، مریم کاویانی در مراسم ترحیم وی شرکت کرد. این حضور کمی سوال‌برانگیز بود و هیچ پاسخی برای این موضوع وجود داده نشد تا چند وقت پیش که تصاویر از این دو نفر در جشن شب یلدا و اکران ماجرای نیمروز: رد خون منتشر شد. این عکس‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ازدواج غافلگیرکننده مریم کاویانی

چند شب قبل، در اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» نازی خوش اخلاق، عکاس سینمایی با انتشار تصویری از مریم کاویانی و رامین مهمانپرست خبر ازدواج این دو را اعلام کرد. مریم کاویانی در گفت‌وگویی با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که این خبر واقعیت است یا شایعه گفته بود: «تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگیم شایعه‌ای به‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست.»

مریم کاویانی تصاویر قبلی‌اش در اینستاگرام را پاک کرد

همانطور که مطابق تصویر مشاهده می‌کنید مریم کاویانی عکس‌های قبلی‌اش در اینستاگرام را پاک کرد و فقط همین 8 پست در پیج وی است. شایان ذکر است مریم کاویانی از ازدواج اولش یک پسر دارد.

برای مریم کاویانی و همسرش آرزوی خوشبختی می‌کنیم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه