زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» اجتماعی » وضعیت ابوالفضل رو به بهبودی است
تاریخ انتشار : 2019/02/16 - 11:50
 کد خبر: 40933
 203 بازدید

برادر یکی از مجروحان حادثه تروریستی خاش:

وضعیت ابوالفضل رو به بهبودی است

برادر یکی از مجروحان آران و بیدگلی حادثه تروریستی خاش گفت: حال عمومی برادرم رو به بهبودی و سلامتی است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وضعیت ابوالفضل رو به بهبودی است

محسن مشتاق در خصوص آخرین وضعیت برادر جانبازش، اظهار کرد: در دیداری که با ابوالفضل در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان داشتیم مشخص شد که حال عمومی وی نسبت به روز قبل بهتر شده و به زودی به آغوش خانواده باز خواهد گشت.

وی افزود: برادرم از ناحیه سر و گردن دچار جراحت و صدمه شده است. کوفتگی و ضرب خوردگی ناحیه کمر و پارگی قسمتی از بدن بر اثر اصابت خورده شیشه‌های ماشین محسوس است. با این حال خطر خاصی ابوالفضل را تهدید نمی‌کند.

برادر یکی از مجروحان آران و بیدگلی حادثه تروریستی خاش، ادامه داد: اولین سوال برادرم پس از دیدن ما احوال هم‌رزمانش بود که ابتدا از جواب طفره رفتیم، ولی با اصرار و قسم دادن ایشان، ماجرا را تعریف کردیم که از این لحظه به بعد بغض و سکوت سنگینی ابوالفضل را در بر گرفت و تا ساعتی با کسی حرف نمی‌زد.

ابوالفضل مشتاق همراه با هم‌رزمانش در مسیر منتهی به خاش در یک عملیات تروریستی دچار جراحاتی در قسمت‌های بدنش شده که پس از معاینات اولیه از خاش به بیمارستان شهید صدوقی اصفهان منتقل شده است تا ادامه مداوا را در این مرکز سپری کند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه