زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۶
» اجتماعی » ورودی غربی ایستگاه قائم بهره برداری شد
تاریخ انتشار : 2019/02/08 - 10:51
 کد خبر: 40151
 210 بازدید

با حضور مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)؛

ورودی غربی ایستگاه قائم بهره برداری شد

ورودی دوم ایستگاه مترو قائم به ‌عنوان شمالي‌ترين ايستگاه خط سه متروي تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران آماده و بهره‌برداری شد.

ورودی غربی ایستگاه قائم  بهره برداری شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، علي امام در حاشيه اين مراسم كه با حضور مجريان و مديران برگزار شد ،گفت: مطمئنا با گشایش ورودي دوم ايستگاه قائم، از اين پس مسافران و دانشجويان از خدمات بهتری در تردد و رفت و آمد برخوردار خواهند شد.

امام در ادامه با اشاره به ضرورت افزايش سهم حمل و نقل عمومي به ويژه مترو در سطح شهر تهران، بيان داشت: اصلی ترین چالش امروز پايتخت، حجم ترافيك و آلودگي هواست كه اميدواريم با گسترش و افزايش سهم حمل و نقل عمومي(ريلي) درون شهري و برون شهري، شاهد مناسب سازی هوا و فضاي شهر برای عموم مردم باشيم.

مدير عامل شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو) در ادامه از كارگران، مديران، مجريان، پيمانكاران  و مشاوران طرح تقدير و تشكر كرد و گفت: اميدواريم مردم طي هفته ها و ماه هاي آتي شاهد افتتاح ديگر ايستگاه  ها در خطوط متروي تهران باشند.

وي افتتاح ايستگاه هاي خطوط مختلف مترو در آینده نزدیک را عيدي مديريت شهري به شهروندان دانست و گفت: اميدواريم مردم تهران بهره مندي بيشتر و بهتري از متروي تهران داشته باشند، چرا كه تمامي اقدامات ما در شهرداري  و متروي تهران در راستاي رفاه شهروندان و بهره مندي شايسته تر آنان صورت مي گيرد.

ايستگاه قائم یکی از ایستگاه‌های خط سه متروی تهران محسوب مي شود كه در منطقه یک و در شهرک قائم ( شمال شرق تهران) واقع شده است.

گفتني است اين ايستگاه به شهرک های قائم، محلاتی، لاله و سوهانک و ازگل و همچنين خط ۹   بی‌ آر تی دسترسی دارد.

 

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه