زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۷
» بانک و بیمه » قدردانی از شعبه بعثت زنجان بانک صادرات
تاریخ انتشار : 2019/02/05 - 11:57
 کد خبر: 39628
 180 بازدید

به دلیل کسب عنوان برتر در فروش طرح نسیم صورت گرفت

قدردانی از شعبه بعثت زنجان بانک صادرات

در آستانه آغاز دهه مبارک فجر و با حضور رییس هیات مدیره بیمه سرمد، از شعبه بعثت زنجان بانک صادرات که به عنوان شعبه برتر فروش در «طرح نسیم» بیمه سرمد معرفی شده بود، قدردانی شد.

قدردانی از شعبه بعثت زنجان بانک صادرات
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این مراسم دکتر مجتبی کاتب ضمن قدردانی از زحمات رییس و کارکنان شعبه بعثت در کسب عنوان شعبه برتر فروش در طرح نسیم، توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توجه به این مهم ضریب رضایتمندی مشتریان گروه را افزایش خواهد داد.
وی افزود: بیمه سرمد افتخار دارد که با بهره مندی از نیروی جوان و تحصیل کرده، خدمات بیمه ای مورد نیاز خانواده بزرگ بانک صادرات و شرکت های تابعه اعم از کارکنان و مشتریان را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به ایشان ارایه می کند.
بر اساس این گزارش، در مراسم قدردانی از شعبه بعثت زنجان بانک صادرات، امید حشمتی مدیر امور شعب بانک صادرات استان زنجان، جمال زندی معاون این مدیریت، سامان بخش رئیس شعبه بعثت بانک صادرات، بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه و پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی و قمری مدیر استان زنجان بیمه سرمد نیز حضور داشتند، ضمن اینکه در حاشیه این سفر رییس هیات مدیره بیمه سرمد با همکاران این شرکت در شهر زنجان دیدار و گفت و گو کرد.
بیمه سرمد به منظور ارایه سبد کاملی از خدمات بیمه ای چندی پیش طرح نسیم را در سراسر کشور اجرا کرد که بر اساس این طرح بیمه نامه های آتش سوزی، منازل مسکونی با پوشش سرقت، حوادث انفرادی و مسئولیت حرفه ای پزشکان ارایه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه