زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: نظر مجلس نسبت به «نمکی» مثبت است
تاریخ انتشار : 2019/02/02 - 10:11
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 38809
 178 بازدید

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: نظر مجلس نسبت به «نمکی» مثبت است

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه «نظر ما نسبت به حضور آقای نمکی در وزارت بهداشت و درمان مثبت است»، گفت که مطمئن هستم آقای نمکی می‌تواند با کمک مجلس قانون برنامه ششم در حوزه سلامت را به بهترین شکل اجرا کند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: نظر مجلس نسبت به «نمکی» مثبت است

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای نمکی سابقه ریاست در دانشگاه و معاونت وزیر بهداشت را داشته است. همچنین معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بوده و به طور کلی فردی پاکدست، سالم و از جنس مردم محسوب می‌شود. مطمئن هستم آقای نمکی با کمک مجلس و کمیسیون بهداشت می‌تواند مواد قانون برنامه ششم در حوزه سلامت را به خوبی اجرایی کند.

شهریاری با اشاره به حواشی رفتن قاضی زاده هاشمی و آمدن نمکی، گفت: به آقای نوبخت گفتم که نکات مثبت عملکرد آقای نمکی و احیاناً مشکلات پیش روی او همه به حساب آقای نوبخت نوشته می‌شود. لذا لازم است کمک‌های لازم صورت گیرد که البته ایشان هم قول کمک دادند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه «اهتمام آقای نمکی برای اجرای پزشک خانواده و سیستم ارجاع بسیار خوب است»، گفت: اجرای پزشک خانواده به معنای رضایتمندی مردم نیست اما تنها راه استقرار عدالت در سیستم سلامت محسوب می‌شود. این کار سختی است که اجرای آن چند سال طول می‌کشد. مهم آن است که هر چه سریع‌تر شروع شود که آقای نمکی در این باره عزم جدی دارد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه