زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۹
» بین الملل » روسیه آماده کمک به سازش در ونزوئلاست
تاریخ انتشار : 2019/01/30 - 15:11
 کد خبر: 38720
 182 بازدید

روسیه آماده کمک به سازش در ونزوئلاست

سخنگوی کرملین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، روسیه آماده کمک به حل و فصل بحران ونزوئلاست بدون آنکه در امور داخلی این کشور مداخله کند.

روسیه آماده کمک به سازش در ونزوئلاست
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در حالی اعلام کرد که روسیه آماده کمک در حل و فصل بحران در ونزوئلاست که اوایل امروز نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری این کشور در مصاحبه‌ای با اسپوتنیک گفت که آماده آغاز مذاکرات با اپوزیسیون با کمک میانجی گران بین‌المللی است.
پسکوف با اشاره به این مصاحبه به خبرنگاران گفت: باید در این برهه از زمان بسیار با دقت عمل کنیم. شما می‌دانید و من هم رسماً گفته‌ام که روسیه آماده تسهیل بحران و حل و فصل آن در ونزوئلا است بدون آنکه در امور داخلی این کشور مداخله کند. روسیه قویاً علیه مداخله کشورهای دیگر در امور داخلی ونزوئلاست.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز گفت که مسکو آماده مشارکت در فرمت بین‌المللی برای حل بحران در ونزوئلاست.
لاوروف در گفتگو با حکیم، همتای عراقی خود گفت: ما آماده‌ایم در تلاش‌های بین‌المللی که مورد قبول طرفین در ونزوئلا باشد، شرکت کنیم. البته هرگونه میانجی‌گری باید بی‌طرفانه باشد. فرمت این ابتکار عمل‌ها نیازمند تعادل است و باید طیف گسترده‌ای از بازیگران بین‌المللی را که هم در میان دولت و هم مخالفان نفوذ دارند در بر بگیرد.

برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه