زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۸
» بین الملل » تصمیم کلینتون برای انتخابات 2020
تاریخ انتشار : 2019/01/30 - 13:09
 کد خبر: 38656
 185 بازدید

تصمیم کلینتون برای انتخابات 2020

رئیس سابق کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون شایعات مربوط به احتمال نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا را تکذیب کرد.

تصمیم کلینتون برای انتخابات 2020
به گزارش نیویورک پست، «جان پادستا»، رئیس سابق کمپین انتخاباتی «هیلاری کلینتون»، زمانی که خبرنگار سی ان ان از او درباره احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات آتی آمریکا پرسید، وی گفت: من او را دوست دارم. امیدوار بودم او رئیس جمهور آمریکا باشد. او ۳ میلیون رأی بیشتر از دونالد ترامپ بدست آورد. کلینتون یک رئیس جمهور فوق العاده می‌شد؛ اما او گفته است که برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد نمی‌شود.
وی در ادامه افزود: او برای انتخابات آتی آمریکا نامزد نخواهد شد. ما در حال حاضر نامزد‌های بسیار فوق العاده‌ای داریم. همانطور که گفتم او یک رئیس جمهور فوق العاده می‌شد. اما این مربوط به گذشته است و او هم اکنون قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.
این خبر پس از آن منتشر شد که چند روز پیش «جف زلنی»، خبرنگار سی ان ان در کاخ سفید شایعاتی را درباره نامزدی کلینتون در انتخابات آتی آمریکا مطرح کرد. وی اعلام کرد از سه نفر شنیده است که هیلاری کلینتون اخیرا در جمعی گفته که ایده ورود به رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ آمریکا را کنار نگذاشته است.
هیلاری کلینتون در ماه اکتبر سال گذشته میلادی هم در یک مصاحبه اعلام کرده بود که همچنان قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند. وی در دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا توانست ۶۵.۸ میلیون رأی مردمی را از آن خود کند. اما در کسب آرای الکترال کالج از دونالد ترامپ شکست خورد. ترامپ ۶۲.۹ میلیون رأی مردمی و ۳۰۶ رأی الکترال کالج بدست آورده بود.
کلینتون از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما در سمت وزیر امور خارجه آمریکا خدمت کرد.

برچسب ها : , ,
دسته بندی : بین الملل , خبر داغ
ارسال دیدگاه