زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » ایده جدید اوپو نحوه پنهان کردن حفره نمایشگر گوشی را شرح می دهد
تاریخ انتشار : 2019/01/30 - 10:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 38579
 269 بازدید

ایده جدید اوپو نحوه پنهان کردن حفره نمایشگر گوشی را شرح می دهد

 نمایشگرهای حفره دار به مرور جای خود را در گوشی های هوشمند بیشتری باز می کنند اما از دید بسیاری از کاربران هنگامی که نمایشگر روشن است، به شدت توی ذوق می زنند. پتنت های جدید اوپو روش متفاوتی را برای پنهان کردن حفره دوربین پیشنهاد می دهند.

ایده جدید اوپو نحوه پنهان کردن حفره نمایشگر گوشی را شرح می دهد
اطلاعات این دو پتنت که در روزهای 18 و 22 ژانویه سال جاری توسط اداره مالکیت معنوی جهانی (WIPO) منتشر شده خبر از پوشیده شدن حفره با اپلیکیشن دوربین می دهد.
یکی از پتنت ها (تصویر بالا) ردیفی از اپلیکیشن ها در بالای نمایشگر را نشان می دهد که در بین آنها اپ مرتبط با دوربین هم به چشم می خورد. این اپ دقیقاً در جایی قرار می گیرد که حفره دوربین تعبیه شده. هنگامی که نمایشگر روشن است بخش میانی اپ دقیقاً با حفره منطبق می شود و به نظر می رسد که حفره بخشی از ظاهر اپ است.
ظاهراً اپ دوربین همیشه در جای خود ثابت است و حتی با رفتن به صفحه های هوم دیگر هم جایش تغییر نمی کند. اما بر اساس پتنتی دیگر (تصویر پایین)، مکان اپلیکیشن دوربین ثابت نیست و می توان جای آن را عوض کرد.
راهکاری که اوپو ارائه داده به نظر هوشمندانه می رسد؛ چرا که روشی برای مخفی کردن حفره مزاحم دوربین را ارائه می کند و از سوی دیگر اپلیکیشن دوربین را به سادگی در دسترس قرار می دهد (بر اساس پتنت اول).
اخیراً پتنت مشابه دیگری از سامسونگ مشاهده شده بود که اشاره به یک نمایشگر دوم شفاف روی حفره برای نشان دادن انیمیشن هایی روی این قسمت داشت.
نمایشی از پتنت سامسونگ که استفاده از نمایشگر شفاف روی حفره دوربین را تشریح می کند.
انتظار می رود در آینده شاهد راهکارهای پخته تر این چنینی برای گوشی های با نمایشگرهای تمام صفحه باشیم.
توضیح: تصویر تیتر مطلب مربوط به آنر ویو 20 است.

اوپو

اوپو

اوپو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه