زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » بانک پارسیان رکورد دار شاخص فروش درنظام بانکی/ بانک پارسیان رتبه دوم شاخص فروش درمیان 500 شرکت برتر
تاریخ انتشار : 2019/01/29 - 11:54
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 38279
 264 بازدید

بانک پارسیان رکورد دار شاخص فروش درنظام بانکی/ بانک پارسیان رتبه دوم شاخص فروش درمیان 500 شرکت برتر

در بیست و یکمین رتبه‌بندی موسوم به 100-IMI ، براساس نتایج به دست آمده، بانک پارسیان بین 500 شرکت بزرگ کشور، عنوان شرکت پیشرو، رتبه دوم از نظر شاخص فروش و رتبه اول در بین تمامی بانک ها و موسسات اعتباری را ازآن خود کرد.

بانک پارسیان رکورد دار شاخص فروش درنظام بانکی/ بانک پارسیان رتبه دوم شاخص فروش درمیان 500 شرکت برتر
به گزارش روابط عمومی؛ بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برتر از IMI100 طی سال‌های پی‌در‌پی، توانسته است همواره در میان 10 شرکت برتر کشور نیز قرار گیرد. در سال جاری با توجه به تراز مالی و فعالیت سال گذشته، 500 شرکت بزرگ مورد رتبه‌بندی قرار گرفتند و بانک پارسیان توانست درخششی دیگری از خود به نمایش گذارد.
سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «شفاف‌سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی» عنوان کرده است.
این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات موجود در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها و با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گسترش رقابت میان آنها و کمک به سیاست‌گذاران‌ اقتصادی کشور انجام می‌شود. شاخص ‌فروش سال 96 و صورت‌های مالی حسابرسی شده در این سال معیار اصلی این رتبه‌بندی است.

برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه