زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر دوم » هالیوودی های بچه ننه!
تاریخ انتشار : 2019/01/26 - 11:15
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 37443
 49705 بازدید

هالیوودی های بچه ننه!

زنان زیادی در زندگی مردان هالیوودی هستند، اما هیچکدام شان جای مادرشان را نمی‌گیرند. البته این عشق و علاقه به مادر در برخی از ستاره‌های بسیار شدیدتر است، به طوری که آن‌ها به ستاره‌های مامانی هالیوود شهرت یافته اند. اگر دوست دارید با مردان مامانی هالیوودی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

هالیوودی های بچه ننه!

زنان زیادی در زندگی مردان هالیوودی هستند اما هیچکدام شان جای مادرشان را نمی گیرند. البته این عشق و علاقه به مادر در برخی از ستاره های بسیار شدیدتر است، به طوری که آنها به ستاره های مامانی هالیوود شهرت یافته اند. اگر دوست دارید با مردان مامانی هالیوودی آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک بسیار مامانی ست از این بابت هم به خودش افتخار می کند. او وقت اش را بیش از همه برایش مادرش می گذارد. صفحه اینستاگارم او پر از عکس های مادرش است و بارها دست در دست مادرش در مکان های عمومی دیده شده است. او یک بار در مصاحبه ای گفت: «من از پیشنهادها و نصیحت های مادرم استفاده می کنم. او همیشه در کنار من بود. ما هیچوقت نمی توانیم کسی را مانند مادرمان پیدا کنیم.» البته این اخلاق جاستین در زندگی خصوصی اش تاثیر بدی نداشت. جسیکا بیل نیز ارتباط نزدیکی با مادر جاستین برقرار کرد به طوری که فرزندش را در مواقعی که سرش شلوغ بود، به دست او می سپرد.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو را بیشتر از این که با نامزدهایش دیده باشیم، با مادرش دیده ایم. او بازی های فوتبال را به همراه مادرش تماشا می کند، با او سلفی می گیرد، به گشت و گذار می رود… شاید این نزدیکی و احترام به این خاطر است که او موفقیت اش را مدیون مادرش می داند. لئوناردو دی کاپریو در کودکی زندگی سختی داشته اما به کمک مادرش توانست پله های موفقیت را پشت سر بگذارد و به خواسته دلش برسد. البته مادر او بیش از حد در زندگی فرزندش دخالت می کند. به عنوان مثال اگر لئوناردو با دختری آشنا شود اما مادرش او را نپسندد، بدون شک لئوناردو رابطه اش را بهم خواهد زد. این ستاره هالیوودی می گوید: «مادر من تمام زندگی من است و نظر او برایم اهمیت داد، حتی اگر در مورد عشق زندگی ام باشد.»

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ هم از دیگر ستاره های مامانی هالیوودی ست. این را همه می دانند زیرا او همه جا مادرش را با خود می برد. مادر رایان در مراسم مختلفی چون اوارد، جشنواره فیلم ساندنس، هنگام فیلمبرداری فیلم «Blue Valentine » یا روی فرش قرمزهایی چون اسکار و… در کنار پسرش حضور داشته است. مطمئنا عشق رایان به مادرش بسیار عمیق است که نمی تواند لحظه ای از او دل بکند.

اشتون کوچر

اشتون کوچر در مورد مادرش گفته: «مادرم تاثیرگذارترین فرد زندگی من است.» او حتی یک بار برای تولد مادرش، خانه کودکی هایش را خرید و به او هدیه داد. اشتون همیشه دوست داشته که مانند مادرش باشد. او عشق اش را بارها به مادرش ثابت کرده است. اشتون همیشه به دنبال فرصتی ست تا به پیش مادرش برود، به خصوص بعد طلاق شان. رابطه او با مادرش انقدر نزدیک است که نام او نیز در لیست ستاره های مامانی هالیوود ثبت شده اسد.

بردلی کوپر

بردلی کوپر هوادارانش را با مهارتی که در بازیگری دارد، شگفت زده می کند، اما آیا می دانید که او یک پسر مامانی ست؟ زمانی که پدرش فوت کرد، مادرش به آپارتمان او نقل مکان کرد. در آن زمان بردلی با یک سوپرمدل نامزد بود اما از آنجا که نمی توانست به مادرش هم به طور همزمان رسیدگی کند، رابطه اش را بهم زد. این ستاره نیز مادرش را در مراسم مختلف مانند مراسم اسکار، با خود می برد. اگر چه او با خانواده اش بسیار رابطه خوبی داشت اما مرگ پدرش صمیمیت بیشتری را میان او و مادرش برقرار کرد. بردلی در این باره می گوید: «با داشتن مادری به این خوبی، آیا من می توانم مامانی نشوم؟»

جرج کلونی

مادر جرج کلونی در مراسم مختلفی در کنار جرج کلونی دیده شده است. او حتی زمانی که با نامزد یا همسر خودش هم هست، باز مادرش را رها نمی کند. اگر به فرش قرمزها دقت کرده باشید، یک طرف جرج مادرش و طرف دیگرش زن مورد علاقه اش ایستاده است. البته مادر او اعتقاد دارد که جرج باید به زندگی خودش برسد.

دواین جانسون

دواین جانسون یا راک، ستاره ای ست که اکثر اوقات عکس های مادرش را در اینستاگرام منتشر می کند. زمانی که او 14 سال داشت، وضعیت زندگی آنها به شدت بد بود به طوری که او و مادرش به دلیل این که توانایی مالی پرداخت اجاره خانه را نداشتند، مجبور به تغییر مکان شدند. دواین موفقیت خودش را مدیون مادرش است، از این رو تمام تلاشش را می کند تا زحمت های او را جبران کند. او در بسیار مراسم و روی فرش قرمزها، در کنار مادرش حضور می یابد. همین ها کافی ست تا بدانیم که او نیز یکی از مامانی ترین ستاره های هالیوودی ست.

جانی دپ

جانی دپ با مادرش ارتباط نزدیکی دارد به طوری که نام او را بر پشت اش تتو کرده است. او در مراسم های مختلف مانند اسکار 2004 نیز مادرش را با خود می برد. او می گوید که موفقیت کنونی اش را مدیون تلاش های مادرش است. زمانی که مادرش دچار بیماری شد، جانی نیز روحیه اش را باخت اما سعی کرد که با موفقیت هایش محبت های او را جبران کند.

ویل اسمیت

ویل اسمیت نیز در دسته آقایان مامانی قرار دارد. او تمام رازهای زندگی اش را برای مادرش فاش می کند. به گفته او: «مادرم واقعا زن فوق العاده ای ست. من می توانم در مورد هر چیزی با او حرف بزنم. او به من عشق می ورزد، از من حمایت می کند و به حرف هایم گوش می دهد.» البته مادر ویل هم بسیار پشت پسرش است به طوری که اگر ببیند که دیگران در شبکه های اجتماعی به او فحش داده اند، جواب شان را می دهد و حتی اگر مجبور شود با آنها می جنگد.

تام کروز

مادر تام کروز در تمام مراحل زندگی در کنار فرزندش بوده است، از ازدواج او بگیر تا جدایی اش و حتی در مراسم مختلف فرش قرمز … او می گوید: «مادر من بسیار گرم و مهربان است. او شخصیت کاریزماتیکی دارد.» او در زمانی که وضع مالی خوبی نداشتند، 3 کار را به طور همزمان قبول کرده بود که بتواند از تام و 3 خواهر دیگرش حمایت کند. از این رو تام نیز همیشه توصیه های او را جدی می گیرد و اعتقاد دارد که یکی از دلایل موفقیت های او نیز همین بوده است.

متیو مک کانهی

شاید باورتان نشود اما متیو مک کانهی نیز از ستاره های مامانی است. مادرش همیشه در فیلم هایی که او بازی می کند، نقشی را قبول می کند تا در کنار فرزندش باشد. متیو نیز قدر این محبت و انرژی که مادرش برای او می گذارد را می داند. او موفقیت هایش را مدیون مادرش است: «تمام توانایی هایم را از مادرم دارم. در واقع او بود که مرا برای رسیدن به رویاهایم تشویق کرد. او به من یاد داد که با زنان دیگر چگونه برخورد کنم و چگونه از دیگران عشق بگیرم…»


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه