زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» تله تایپ » ادعای نوبخت درباره FATF تکذیب شد
تاریخ انتشار : 2019/01/25 - 19:48
 کد خبر: 37354
 191 بازدید

ادعای نوبخت درباره FATF تکذیب شد

یک عضو شورای عالی امنیت ملی خبر مطرح شدن و موافقت این شورا با لوایح چهارگانه مربوط به FATF که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده بود را تکذیب کرد.

ادعای نوبخت درباره FATF تکذیب شد

یک عضو شورای عالی امنیت ملی با تکذیب خبر مطرح شدن لوایح چهارگانه مربوط به FATF در جلسه شورای عالی امنیت ملی و موافقت این شورا با این لوایح که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و وبودجه مطرح شده است، گفت: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به کلیه رسانه‌ها ابلاغ کرده که اخبار و گزارشهای مربوط به شورای عالی امنیت ملی صرفا از طریق سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود و اقدام خارج از این چارچوب را خلاف قانون و جرم خوانده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شورای عالی امنیت ملی یک نهاد بالادستی محسوب می‌شود، طبیعتا اگر چنین موافقتی از سوی شورا صورت گرفته بود، دیگر نیازی به بررسی و تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام نداشت.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه طی گفتگویی، در پاسخ به این سوال که کدام ارکان حاکمیتی با دولت در موضوع قانون شدن لوایح چهارگانه موافق هستند؟ اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی که لوایح را تصویب کرد. رئیس قوه قضائیه نیز همکاری لازم را دارند و شورای عالی امنیت ملی نیز موافق این مسئله است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه