زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصاد کلان » صعود دلار متوقف شد
تاریخ انتشار : 2019/01/23 - 10:46
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 36938
 188 بازدید

صعود دلار متوقف شد

نرخ دلار در معاملات امروز در برابر همه ارزهای مهم جهانی به جز ین ژاپن نزولی بود.

صعود دلار متوقف شد
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، تشدید ریسک اختلافات تجاری بین چین و آمریکا و کاهش رشد اقتصاد جهانی کماکان تعیین‌کننده ترین عوامل در بازارهای مالی جهانی هستند. ین ژاپن در معاملات امروز ۰.۳ درصد در برابر دلار عقب رفت و هر دلار به ازای ۱۰۹.۷۳ ین مبادله شد. در برابر دلار استرالیا نیز ین ژاپن ۰.۵ درصد عقب رفت و به ازای ۷۸.۲۶۱۰ ین مبادله شد.
دلار استرالیا که امروز روز خوبی را سپری کرد ۰.۱۵ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت به‌گونه‌ای که هر دلار آمریکا به ازای ۱.۴۰۰۸ دلار استرالیا مبادله شد. میشل مک کارتنی، استراتژیست ارزی موسسه ” سی ام سی مارکتس” گفت: نگرانی‌های زیادی از رشد اقتصاد جهانی و تنش‌های تجاری وجود دارد که هدایت بازارها را در دست گرفته است. بازارها همچنین از ماه دسامبر سال گذشته در مسیر اصلاحی قرار گرفته‌اند.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد در سطح ۹۶.۳۲ واحد قرار گرفت. در برابر یورو و پوند، دلار نزولی بود به‌گونه‌ای که هر یورو به ازای ۱.۱۳۶۷ دلار و هر پوند به ازای ۱.۲۹۶۱ دلار مبادله شد. پوند اکنون در حال حرکت به سمت رکورد ثبت شده خود در اواسط ماه نوامبر سال گذشته است.
در برابر سایر ارزهای مهم نیز دلار کاهشی بود به‌گونه‌ای که هر دلار با ۰.۲۵ درصد کاهش به ازای ۱.۴۷۳۹ دلار نیوزلند معامله شد. در برابر سایر ارزها، هر دلار به ازای ۷۱.۲۱۳۲ روپیه هند، ۱.۳۳۲۷ دلار کانادا، ۱.۳۵۸۹ دلار سنگاپور و ۶.۷۸۲۸ یوان چین مبادله شد.

برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , خبر داغ
ارسال دیدگاه