زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» خبر داغ » امارات به سختی ولی در جمع یک هشتم نهایی
تاریخ انتشار : 2019/01/22 - 9:30
 کد خبر: 36715
 233 بازدید

امارات به سختی ولی در جمع یک هشتم نهایی

تیم ملی امارات با برتری ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان، به عنوان ششمین تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

امارات به سختی ولی در جمع یک هشتم نهایی

تیم ملی امارات با پیروزی ۳ بر ۲ در وقت‌های اضافه مقابل قرقیزستان توانست جواز حضور در بین هشت تیم نهایی جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد.

شاگردان آلبرتو زاکرونی که تاکنون نتوانستند در حد و قواره تیم میزبان ظاهر شوند، خیلی زود و در دقیقه در دقیقه ۱۴ به گل رسیدند. خمیس اسماعیل در دهانه دروازه قرقیزستان، گل نخست بازی را برای امارات به ثمر رساند.

قرقیزستان بعد از این گل، بهتر از امارات بازی کرد و در دقیقه ۲۵ موسایف روی ضد حمله تند و تیز دروازه امارات را باز کرد تا به میزبان و هوادارانش شوک وارد شود.

در ادامه بازی، تلاش‌های امارات برای جبران نتیجه جواب نداد و در عوض این قرقیزستان بود که فرصت‌هایی برای زدن گل دوم به دست آورد اما زاکرونی و یارانش خوش‌ شانس بودند و با تساوی راهی رختکن شدند.

اماراتی‌ها در نیمه دوم، طوفانی شروع کردند و در دقیقه ۶۳ علی مبخوت، برترین گلزن این تیم، گل دوم را وارد دروازه قرقیزستان کردند. اماراتی چند دقیقه بعد گل سوم را هم زدند که داور اعلام آفساید کرد. در ادامه قرقیزستان برای جبران نتیجه تلاش کرد و در عین ناباوری میزبان مسابقات، قرقیزها گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساندند و بازی به وقت‌های اضافه رفت.

میزبان مسابقات در وقت‌های اضافه بازی دست به تغییراتی زد و با افزایش فشار روی دروازه قرقیزستان،صاحب ضربه پنالتی شد. احمد خلیل بعد از ورود به زمین، ضربه پنالتی تیمش را در دقیقه ۱۰۳ وارد دروازه حریف کرد. قرقیزستان و امارات هر کدام فرصت‌هایی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با حساب ۳ بر ۲ به پایان برسد.

تاکنون ایران، ویتنام، تایلند، ژاپن، استرالیا و امارات صعودشان به جمع هشت تیم نهایی را مسجل کردند. فردا (سه‌شنبه) نیز، از بین قطر – عراق و کره جنوبی – بحرین، دو تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه