زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصاد کلان » سکه گرانتر شد + قیمت دلار و یورو
تاریخ انتشار : 2019/01/20 - 16:37
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 36472
 200 بازدید

سکه گرانتر شد + قیمت دلار و یورو

افزایش قیمت انواع سکه امروز (یکشنبه) نیز در بازار تهران ادامه یافت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۲۱ هزار تومان به فروش رفت.

سکه گرانتر شد + قیمت دلار و یورو

افزایش قیمت مسکوکات طلا در حالی رخ داده که بهای طلا در بازارهای جهانی با روند کاهشی به ۱۲۸۲ دلار در هر اونس رسیده است؛ البته امروز بازارهای جهانی تعطیل است.

امروز سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد که همگی نسبت به دیروز افزایش داشتند؛ با این حال سکه گرمی سیر نزولی داشت و ۶۸۵ هزار تومان فروخته شد.

با وجود افزایش نرخ مسکوکات طلا، بهای هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و ۵۸۴ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۶۵ هزار و ۶۶۶ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به دیروز کاهش دارد.

صرافی ها نیز امروز هر اسکناس یورو را ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان فروختند.

دیروز میانگین بهای هر یورو در سامانه سنا ۱۳ هزار و ۶۰ تومان و هر دلار ۱۱ هزار و ۳۷۱ تومان بود اما در نیما حواله هر یورو ۹ هزار و ۳۱۰ تومان و هر دلار هشت هزار و ۶۵ تومان نرخ گذاری شد.

گفتنی است، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند. نرخ فروش یورو نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان و خرید یورو ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه