زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » کشف سیگار و تنباکوی قاچاقی که 10 میلیارد تومان می‌ارزد
تاریخ انتشار : 2019/01/14 - 14:41
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 35514
 175 بازدید

کشف سیگار و تنباکوی قاچاقی که 10 میلیارد تومان می‌ارزد

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف 10 میلیارد تومان کالای قاچاق سیگار و تنباکو در استان خبر داد.

کشف سیگار و تنباکوی قاچاقی که 10 میلیارد تومان می‌ارزد
به گزارش ایسنا، علی اکبر مختاری اظهار کرد: در پی کسب گزارشی مبنی قاچاق تنباکو و سیگار در منطقه‌ای از کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار بازرسان تعزیرات حکومتی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با رصدهای اطلاعاتی، صحت موضوع روشن شد و پس از شناسایی و بررسی کالاها هشت هزار کارتن سیگار و 82 هزار کارتن تنباکو کشف و ضبط شد. با کشف این کالای قاچاق دو  نفر دستگیر شدند که پرونده آنها در شعبه تعزیرات حکومتی استان البرز در حال بررسی است.
مختاری یادآور شد: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان درحال اجرا است. از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بویژه تجار و صنوف مرتبط درخواست می‌شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات های قانونی محکوم می‌شوند.

برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ
ارسال دیدگاه