زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر اصلی » قاسمی: از اروپا گله‌مندیم/ برای پرتاب ماهواره منتظر اجازه نمی‌مانیم
تاریخ انتشار : 2019/01/14 - 13:26
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 35487
 206 بازدید

قاسمی: از اروپا گله‌مندیم/ برای پرتاب ماهواره منتظر اجازه نمی‌مانیم

سخنگوی وزارت خارجه درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 را تسلیت گفت.

قاسمی: از اروپا گله‌مندیم/ برای پرتاب ماهواره منتظر اجازه نمی‌مانیم

بهرام قاسمی در آغاز نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی در گذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در این نشست تاکید کرد که اقدامات ایران در عرصه هوا و فضا مغایر با هیچ یک از قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت از جمله قطعنامه ۲۲۳۱ نیست .

قاسمی همچنین تاکید کرد که ماهواره ‌ای که ایران قراراست به فضا پرتاب کند، یک اقدام غیر نظامی است و کاملا جنبه علمی دارد .

وی افزود: ایران برای انجام اینگونه اقدامات علمی منتظر اجازه هیچ کشوری نمی‌ماند .

بهرام قاسمی همچنین در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با بیان این که ایران از اروپایی‌ها به خاطر تاخیرهای‌شان در اجرای سازوکار مالی یا همان spv گله‌مند است، گفت : براساس پیام‌هایی که دریافت می‌کنیم، احساس می‌کنیم که علی‌رغم مشکلات و فشارهایی‌ که وجود دارد این اراده در اروپا همچنان وجود دارد که این سازوکار نهایی شود، بنابراین نمی‌توانیم به صورت قطعی اظهار نظر کنیم که این سازوکار نهایی نمی‌شود .

سخنگوی وزارت خارجه اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه یکی از افسران ناجا در فرودگاه مالزی دستگیر شده است را تکذیب کرد و گفت: ایشان اصلا سفری به مالزی نداشته‌اند.

این خبر تکمیل می شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه