زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » ۴ مسی در جام ملت‌های آسیا/ از سردار ایرانی تا ستاره کره‌ای
تاریخ انتشار : 2019/01/12 - 16:01
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 35166
 217 بازدید

۴ مسی در جام ملت‌های آسیا/ از سردار ایرانی تا ستاره کره‌ای

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی از چهار مسی حاضر در جام ملت های آسیا سخن به میان آورده است.

۴ مسی در جام ملت‌های آسیا/ از سردار ایرانی تا ستاره کره‌ای

لیونل مسی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است و البته بسیاری هم او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند. معمولا در دنیای فوتبال به ویژه‌ در عصر جدید هر بازیکنی که استعداد زیادی داشته باشد و در حد یک فوق ستاره ظاهر شود او را با مسی مقایسه می‌کنند هر چند که او فاصله زیادی با این بازیکن آرژانتینی داشته باشد و حتی اگر سبک بازی و پست او با این ستاره آرژانتینی متفاوت باشد.

روزنامه الإتحاد امارات در گزارشی از چهار بازیکنی سخن به میان آورد که به آنها لقب مسی داد و در حال‌ حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور دارند و برای تیم خود می درخشند.

در بین این چهار بازیکن نام “سردار آزمون”، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم به چشم می‌آید.

و اما چهار بازیکنی که این روزنامه اماراتی لقب مسی را به آنها داده و در امارات تیم‌های‌ ‌ملی کشور خود را همراهی می‌کنند، عبارتند از :

– سونیل چتری، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال هند که توانسته ۶۷ گل ملی به ثمر برساند. او در دیدار برابر تایلند ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند تا هند پیروزی قاطع را به دست آورد و در حد یک شگفتی ساز ظاهر شود.

– سونگراسین، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال تایلند که توانست در دیدار برابر بحرین یک گل زیبا به ثمر برساند تا تیمش سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

– لی سون هوو، ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی که کم سن و سال ترین بازیکن حاضر در جام ملت های آسیا است. او در تیم هلاس ورونا بازی می‌کند و محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا است. این بازیکن کره‌ای از تکنیک منحصر به فردی برخوردار است و آینده درخشانی دارد.

– و اما آخرین بازیکن این فهرست هم “سردار آزمون” است که در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی می‌کند و در دیدار نخست هم توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند. این بازیکن ایرانی در باشگاه روبین کازان پا به توپ است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه