زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اقتصادی » روسیه تولید نفت را کم کرد
تاریخ انتشار : 2019/01/12 - 11:12
 کد خبر: 35157
 171 بازدید

روسیه تولید نفت را کم کرد

وزیر انرژی روسیه اظهار کرد کشورش تولید نفت خود را به میزان ۳۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سطح تولید اکتبر که مبنای توافق جدید اوپک و غیراوپک برای کاهش تولید است، کم کرده است و میزان کاهش تولیدش را تا پایان ژانویه به ۵۰ هزار بشکه در روز خواهد رساند.

روسیه تولید نفت را کم کرد

الکساندر نواک درباره حجم تولید نفت روسیه در ژانویه که نخستین ماه اجرای توافق جدید کاهش تولید اوپک و غیراوپک است، گفت: ما تولیدمان را به تدریج کاهش خواهیم داد و برنامه ما این است که مجموع تولیدمان تا اواخر ژانویه ۵۰ هزار بشکه در روز کمتر از سطح تولید اکتبر باشد.

وی در ادامه افزود: تاکنون تولیدمان نسبت به سطح اکتبر حدود ۳۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته و این آمار مقدماتی است.

بر اساس گزارش پلاتس، روسیه تحت پیمان جدید، متعهد شده است تولیدش را حدود ۲۳۰ هزار بشکه در روز در مقایسه با سطح تولید ۱۱.۴۲۱ میلیون بشکه در روز در اکتبر سال ۲۰۱۸ کاهش دهد. روسیه قصد دارد این کاهش را تدریجی صورت دهد و تا پایان سه ماهه نخست امسال به این هدف برسد. این کشور به دلیل شرایط جوی و جغرافیایی، قادر نیست تولیدش را فورا کاهش دهد.

تولید نفت و میعانات روسیه در دسامبر به رکورد ۱۱.۴۵ میلیون بشکه در روز رسید زیرا تولیدکنندگان روسی پیش از اجرای محدودیتهای جدید، تولیدشان را به حداکثر ظرفیتشان افزایش دادند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , انرژی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه