زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» اجتماعی » برف و باران در راه است
تاریخ انتشار : 2019/01/08 - 12:54
 کد خبر: 34621
 241 بازدید

برف و باران در راه است

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۸ دی ماه) از بارش برف و باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

برف و باران در راه است

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از بعد ازظهر امروز (۱۸ دی ماه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و در شمال غرب فارس، شرق خوزستان، جنوب لرستان و برخی مناطق ایلام بارش پراکنده برف و باران و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: فردا (۱۹ دی ماه) این سامانه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و به‌تدریج در مناطق مرکزی و شرق، برخی نقاط شمال شرق و ارتفاعات البرز سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز پنجشنبه (۲۰ دی ماه) این سامانه در شمال شرق شرق دریای خزر و ارتفاعات شرقی البرز فعال است، تصریح کرد: این سامانه بتدریج از اواخر وقت از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه شدت بارش امروز (۱۸ دی ماه) در کهگیلویه و بویراحمد و فردا (۱۹ دی ماه) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است، گفت: وزش باد شدید نیز طی فردا (۱۹ دی ماه) در نیمه شرقی کشور و روز پنجشنبه (۲۰ دی ماه) علاوه بر نیمه شرقی در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در تهران، البرز، قم و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از اواخر امروز و طی فردا (۱۸ و ۱۹ دی ماه) وزش باد شدید جنوبی در استان گیلان و اردبیل داریم، همچنین خلیج فارس و دریای خزر نیز طی روز پنجشنبه (۲۰ دی ماه) مواج است.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ دی ماه) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در بعد ازظهر وزش باد حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۲۰ دی ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه