زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بانک
تاریخ انتشار : 2019/01/08 - 11:30
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 34582
 92 بازدید

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بانک

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن سیزدهمین سالگرد تاسیس این بانک پیامی به شرح زیر صادر نمود:امروز که بگذرد، سیزده سال بر بانک سرمایه گذشته است؛ و ما همچنان دلگرم به مشتریانی وفادار و سهامدارانی صبور و پرامید، به رشد خویش ادامه می دهیم.

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بانک

امروز که بگذرد، سیزده سال بر بانک سرمایه گذشته است؛ و ما همچنان دلگرم به مشتریانی وفادار و سهامدارانی صبور و پرامید، به رشد خویش ادامه می دهیم.

در سیزدهمین سالروز تأسیس بانک سرمایه، خوش حال و خرسندیم که صورت های مالی بانک در شفاف ترین وضعیت خویش قرار دارد و حتی صورت های مالی شش ماهه ابتدای سال 97 نیز در دسترس سهامداران ارجمند می باشد.

بانک سرمایه به استقبال شفافیت رفته است زیرا اعتقاد دارد که تنها بر بستر همین شفافیت است که می توان هربنای فرخنده ای را برافراشت و راه را بر هرگونه سوء استفاده ای بست.

در همین راستاست که بانک سرمایه سه مجمع مربوط به سال های 94 تا 96 را در سال جاری برگزار نموده و صورت های مالی خود را به تصویب سهامداران رسانده است تا مسیر برای قدم بزرگ بعدی یعنی برگزاری مجمع فوق العاده جهت افزایش سرمایه بانک کاملاً هموار گردد.

ما ایمان داریم که این مسیر را تا بدین جا با لطف پروردگار و یاری سهامداران و مشتریان وفادارمان پیموده ایم و از این پس نیز به همین یاری امید بسته ایم.

اما شایسته است سپاس فراوان خود را از همکاری بی دریغ نهادهای نظارتی و قضائی در وصول مطالبات معوق بانک سرمایه ابراز دارم، زیرا به لطف همین همکاری بی دریغ، می رود تا فصل کاملاً جدیدی از حیات بانک سرمایه آغاز شود.

اینجانب آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک سرمایه را به همکاران ارجمندم در این خانواده بزرگ و برومند تبریک عرض نموده، از خداوند منان مسألت دارم که بانک سرمایه را در مسیر شفاف، باثبات و پرطمأنینه ای که در پیش گرفته است استوار بدارد و ما را قدردان سهامداران و مشتریان وفادارمان سازد.

علیرضا پویان شاد
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه