زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۰
» حوادث » خیانت روی تخت خواب مشترک!
تاریخ انتشار : 2019/01/05 - 13:48
 کد خبر: 34167
 412 بازدید

خیانت روی تخت خواب مشترک!

زن جوان هنگامی که به خانه آمد با صحنه زشتی روی تخت خواب خود و همسرش روبرو شد.

خیانت روی تخت خواب مشترک!

ناهید 27 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده و تنظیم دادخواست طلاق به قاضی گفت : چند وقتی بود که پیامک های مشکوکی به گوشی همسرم ارسال می شد . مهم تر از این پیامک ها، این بود که وقتی از همان شماره تماس گرفته می شد بلافاصله سعید همسرم گوشی اش را خاموش می کرد و هیچ گاه به آن شماره پاسخ نمی داد.
زن جوان ادامه داد: در یکی از روزها که همسرم گوشی اش را در منزل جا گذاشته بود و فراموش کرده بود همراه خود ببرد با همان شماره تماس گرفتم اما وقتی دختری از آن سوی خط پاسخ داد دیگر یقین پیدا کردم که سعید با آن دختر ارتباط دارد. در همان لحظه با سعید تماس گرفتم و از او توضیح خواستم. همسرم هرچه با التماس می گفت که صاحب آن شماره تلفن را نمی شناسد من باور نمی کردم چرا که از حدود ۲ ماه قبل این تماس های مشکوک آغاز شده بود.
ناهید بیان کرد: مدتی گذشت تا اینکه یک روز برای خرید به بیرون از خانه رفته بودم و قرار نبود تا 4 ساعت بعد به خانه برگردم اما کارم زودتر تمام شد و وقتی وارد خانه شدم صحنه کثیفی را دیدم.
زن جوان افزود: شوهرم با دختری جوان روی همان تختی بود که شب ها بر روی آن در کنار من می خوابید. زمانی که از او جویای ماجرا شدم گفت که این موضوع به تو ربطی ندارد. وی تصریح کرد: پس از این ماجرا از خانه خارج شدم که مدتی بعد پی بردم آن دختر صاحب همان شماره ای است که به سعید پیامک های عاشقانه می داد. اکنون برای طلاق از سعید به اینجا آمدم.
بنا براین گزارش، قاضی پس از شنیدن اظهارات زن جوان احضارنامه ای برای همسر وی صادر کرد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه