زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » ورود سازمان هواپیمایی کشوری به حادثه هواپیمای آتا
تاریخ انتشار : 2019/01/05 - 12:12
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 34151
 228 بازدید

ورود سازمان هواپیمایی کشوری به حادثه هواپیمای آتا

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که دیشب لاستیک‌های ترکیده‌ی این هواپیما را تعویض کردند، گفت: مقرر شده قطعه‌ی موردنیاز این هواپیما را از تهران با پرواز دیگری به تبریز انتقال دهند، هنوز عوامل فنی شرکت هواپیمایی آتا روی تعویض و چک قطعات کار می‌کنند و طبق گفته‌ی آن‌ها، هواپیما تقریبا تا ساعت ۱۴ ظهر امروز آماده‌ی پرواز می‌شود.

ورود سازمان هواپیمایی کشوری به حادثه هواپیمای آتا

«مصطفی صفایی» در خصوص ترکیدگی سه لاستیک هواپیمای پرواز شماره ۵۶۱۶، اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۱:۱۰ پرواز شماره ۵۶۱۶ شرکت هواپیمایی آتا که از مشهد به تبریز آمده بود، سه لاستیک آن دچار ترکیدگی شد و این حادثه منجر به بسته شدن یک ساعتی باند بتنی فرودگاه شد.

وی افزود: بعد از توقف این هواپیما، تمامی مسافران در سلامت کامل پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند و سه لاستیک‌ ترکیده‌ی هواپیما تعویض شد.

وی ادامه داد: علت ترکیدگی لاستیک‌های هواپیما هنوز مشخص نیست، باید سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام دهد.

صفایی با بیان این‌که دیشب به دلیل دید پایین و محدود، برنامه‌ی چندین پرواز باطل شد، بیان کرد: تمامی پروازهای امروز انجام شده و برقرار است و هیچ گونه اختلالی در برنامه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه تبریز وجود ندارد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه