زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» تله تایپ » استقلال با دو بمب، فوتبال ایران را تکان داد
تاریخ انتشار : 2019/01/04 - 18:22
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 34073
 176 بازدید

استقلال با دو بمب، فوتبال ایران را تکان داد

بر اساس اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی به کادر فنی آبی پوشان اضافه شد. همچنین خبر می رسد که مهاجم سابق رئال مادرید برای عقد قرارداد با تیم فوتبال استقلال راهی تهران می‌شود.

استقلال با دو بمب، فوتبال ایران را تکان داد

امیرحسین فتحی درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی به سایت رسمی این باشگاه گفت: همان طور که از ابتدا هم خدمت هواداران عزیز گفته بودم، همواره بهترین و بیشترین تلاش را برای کمک به استقلال و موفقیت هرچه بیشتر این تیم انجام می دهیم. باتوجه به درخواست آقای شفر و به منظور تقویت هر چه بیشتر تیم، فرهاد مجیدی به جمع کادر فنی استقلال اضافه شد و در اردوی تیم در قطر هم شرکت خواهد کرد.

ایشان یک استقلالی تمام عیار، محبوب هواداران و دارای مدرک مربیگری A یوفاست و به خانه خود بازگشته است.

وی افزود: با هماهنگی سرمربی، برنامه های خود را برای حضور هرچه قوی تر استقلال در مسابقات پیش رو، انجام می دهیم.

«برنا» هم خبر داد: امانوئل آدبایور، مهاجم توگویی سابق آرسنال٬ رئال مادرید و منچسترسیتی در آستانه پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران قرار دارد.

گفته می‌شود یکشنبه آدبایور برای عقد قرارداد به تهران می‌آید تا بزرگ ترین خرید تاریخ فوتبال ایران توسط امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال انجام شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه