زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » احتمال تمدید طرح خرید غیبت سربازی در سال ۹۸
تاریخ انتشار : 2019/01/01 - 19:08
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 33780
 406 بازدید

احتمال تمدید طرح خرید غیبت سربازی در سال ۹۸

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در صورتی که طرح فروش خدمت سربازی در بودجه ۹۸ آورده نشود، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع را پیگیری و تمدید مجدد آن را به ستاد کل نیرو‌های مسلح پیشنهاد خواهند کرد.

احتمال تمدید طرح خرید غیبت سربازی در سال ۹۸

به گزارش تدبیر تازه نیوز، سیدحسین نقوی حسینی در رابطه با احتمال بازگشت طرح خرید خدمت سربازی در بودجه سال 98 گفت: انتظار داریم طرح فروش خدمت سربازی به مشمولان غائب در بودجه امسال هم مانند سال گذشته دیده شود.
فروش خدمت سربازی هم به نفع مردم و هم به نفع نیروهای مسلح خواهد بود
نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ستاد کل نیروهای مسلح ر خواست می‌کند طرح فروش خدمت سربازی را در بودجه سال آینده آورده شود، چرا که بسیاری از افراد به دلایل مختلف نتوانستند از این طرح استفاده کنند، به نظرم اگر فروش خدمت سربازی تمدید شود هم به نفع نیرو‌های مسلح و هم به نفع مردم خواهد بود.
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: افراد زیادی در کشور بیش از 8 سال غیبت دارند و هم اکنون دارای خانواده، فرزند و شغل هستند و امکان خدمت سربازی را ندارند، از طرفی به دلیل عدم ثبت معاملات در دفتر ثبت اسناد بلاتکلیف هستند. بنابر این از نیرو‌های مسلح درخواست داریم این طرح را همانند سال گذشته به اجرا در بیاورد.
نقوی حسینی خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون جدول بودجه را مشاهده نکردام، اما در صورتی که در بودجه سال 98 به آن اشاره نشده باشد، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی خواهد شد.
وی در پایان اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون با این موضوع کاملا موافق هستم و اجرای آن را ضروری می‌دانم، اما باید در کمیسیون به صورت کامل بررسی شود. /


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه