زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » توضیحات دبیرخانه شورای اطلاع رسانی در خصوص رفتار نامناسب با خبرنگاران
تاریخ انتشار : 2018/12/26 - 15:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 33259
 204 بازدید

توضیحات دبیرخانه شورای اطلاع رسانی در خصوص رفتار نامناسب با خبرنگاران

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره ناهماهنگی بوجود آمده در ورود خبرنگاران حوزه دولت به جلسه امروز هیات دولت توضیحاتی ارایه کرد.

توضیحات دبیرخانه شورای اطلاع رسانی در خصوص رفتار نامناسب با خبرنگاران

در توضیحات دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت آمده است: از بابت مشکل پیش آمده از کلیه خبرنگاران محترم دلجویی می کنیم اما انتظار داریم خبرنگاران عزیز و محترم حوزه دولت که همواره با نهایت صبوری و همراهی و همدلی، اخبار دولت را پوشش داده اند، به صرف رفتار نامناسب یک فرد، به توقف وظیفه حرفه ای و چرخه اطلاع رسانی رضایت نمی دادند.

اتفاقی که امروز در خصوص ورود خبرنگاران محترم به حیاط دولت برای پوشش خبری افتاد اگرچه هیچ ارتباطی به نهاد ریاست جمهوری، اعم از معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ندارد؛ موجب تاسف شد و تمامی مساعی به عمل خواهد آمد تا با هماهنگی های بیشتر مسوولین مرتبط، از تکرار مسایل مشابه این چنینی جلوگیری شود. درعین حال قصور یک نفر نباید به گونه ای جلوه داده شود که خدای نکرده ماموریت ها و زحمات مجموعه نیروهای محترم و مسوول در برقراری امنیت و نظم زیر سوال برود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه