زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » بلیت مترو گران نمی شود
تاریخ انتشار : 2018/12/23 - 18:48
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 32848
 238 بازدید

بلیت مترو گران نمی شود

رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت 10 هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت مترو نداریم.

بلیت مترو گران نمی شود

محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز برای اولین بار تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر تهران مطرح شد، گفت: اعضای شورا پس از ماه‌ها تحقیق و تفحص در مورد موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه تحقیق و تفحص چه می‌شود، گفت: یا باید به سازمان تخلفات اداری ارجاع داده شود و یا موضوع برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شود.

هاشمی همچنین از تصویب کلیات انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت:‌ بر این اساس 2000 میلیارد تومان این اوراق به مترو و 1000 میلیارد تومان به اتوبوس اختصاص داده می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات یکی از اعضای شورا مبنی بر بلیت 10 هزار تومانی برای مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت مترو نداریم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه