زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بین الملل » آلمان: انتظار داشتیم آمریکا در مورد خروج از سوریه با ما مشورت کند
تاریخ انتشار : 2018/12/22 - 16:12
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 32696
 249 بازدید

آلمان: انتظار داشتیم آمریکا در مورد خروج از سوریه با ما مشورت کند

یک مقام دولت آلمان اظهار کرد، تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن سربازان آمریکایی از سوریه می‌تواند منجر به تغییر دینامیک جنگ 8 ساله با داعش شود.

آلمان: انتظار داشتیم آمریکا در مورد خروج از سوریه با ما مشورت کند

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از خبرگزاری آناتولی، دولت آلمان اعلام کرد: اگر آمریکا پیش از تصمیم‌گیری درباره خارج ساختن سربازان آمریکایی از سوریه با این دولت مشورت می‌کرد، از این امر متشکر می‌بود.

اولریک دمر معاون سخنگوی دولت آلمان در یک کنفرانس خبری در برلین گفت: آمریکا پیش از تصمیم‌گیری درباره خارج کردن نظامیانش از سوریه با آنها مشورت نکرد درحالی که آنها در جنگ علیه گروه تروریستی داعش با همدیگر هم پیمان هستند.

او خاطر نشان کرد: هنوز خیلی کار برای رسیدن به پیروزی نهایی بر داعش وجود دارد. اعلام تصمیم آمریکا برای خارج کردن سربازانش از سوریه می‌تواند دینامیک جنگ هشت ساله در سوریه را تغییر دهد.

او بر لزوم اینکه همه طرف‌ها باید در فرآیند سیاسی باقی بماند تاکید کرد. این اظهارات این مقام آلمانی در حالی مطرح شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه دستور به آغاز خروج همه نیروهای آمریکایی در سوریه که به بهانه مبارزه با داعش به این کشور اعزام شده بودند داده و مدعی شد که داعش شکست خورده است.

آمریکا در سال 2014 عملیات‌های هوایی در سوریه را در غالب ائتلافی تحت رهبری خود برای مبارزه با داعش آغاز کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که نظامیان آمریکایی در عرض 60 تا 100 روز از سوریه خارج خواهند شد. اخیرا نیز ترکیه از تصمیمش برای عملیات نظامی برای حمله به گروه‌های پ‌ک‌ک و یگان‌های مدافع خلق در شمال شرق سوریه خبر داد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه