زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » پلیس پایتخت برای شب یلدا آماده باش شد
تاریخ انتشار : 2018/12/21 - 12:53
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 32519
 253 بازدید

پلیس پایتخت برای شب یلدا آماده باش شد

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور برای ایمنی و روانسازی ترافیک معابر در شب یلدا خبر داد.

پلیس پایتخت برای شب یلدا آماده باش شد

سرهنگ حسن عابدی دراین باره گفت: با توجه به برگزاری مراسم شب یلدا و افزایش سفرهای درون شهری خانواده ها برای صله رحم و حضور در مهمانی های خانوادگی این شب طبیعتا از ساعات عصرگاهی تا نیمه های شب شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر و راه ها هستیم.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز پلیس تدابیری را پیش بینی کرده است، گفت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی امشب در مسیرها به خصوص مسیرهای بزرگراهی و میدان ها و فلکه ها مستقر شده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه گشت های محسوس و نامحسوس پلیس نیز برای برخورد با تخلفات رانندگی در سطح معابر و برزگراه ها فعال است، گفت: ماموران ما با تخلفات حادثه ساز برخورد خواهند کرد و علاوه بر آن گشت های تست سلامت ما نیز در معابر حضور خواهند داشت.

عابدی از پیش بینی چندین دستگاه جرثقیل برای جابجایی خودروهای متخلف نیز خبر داد و افزود: به منظور جابجایی خودروهایی متخلف و برخورد با دیگر تخلفات رانندگی چندین دستگاه جرثقیل پلیس راهنمایی و رانندگی نیز امشب در معابر حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برخی از خانواده نیز پنج شنبه شب برای مراسم یلدا به دیدار بزرگترهای فامیل رفتند، اظهارکرد: شب گذشته حجم ترافیک در معابر تهران در مقایسه با مدت مشابه در هفته های گذشته افزایش داشت که البته ما نیز این موضوع را پیش بینی کرده بودیم و به همین دلیل ماموران ما در معابر درآماده باش بودند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه آماده باش ماموران پلیس راهور برای شب یلدا تا نیمه های شب و تخلیه بار ترافیکی معابر ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: لازم است شهروندان نیز زمان سفر درون شهری خود را مدیریت کنند تا در ترافیک معطل نشوند.

عابدی در مورد حرکت کامیون ها در پایتخت نیز گفت: ساعت حرکت کامیون ها در تهران در روزهای تعطیل از ساعت 24 آغاز می شود و امشب نیز کامیون ها تا قبل از ساعت 24 اجازه تردد در شهر را ندارند.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه