زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اجتماعی » هشدار به رانندگان جاده های برفی اردبیل
تاریخ انتشار : 2018/12/21 - 11:37
 کد خبر: 32506
 335 بازدید

هشدار به رانندگان جاده های برفی اردبیل

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل اعلام کرد که اکثر جاده های این استان هم اکنون شاهد بارش برف بوده و رانندگان در گذر از آنها محتاط بوده و تجهیزات زمستانی به همراه خود داشته باشند.

هشدار به رانندگان جاده های برفی اردبیل

این مرکز روز جمعه افزود: با تلاش راهداران جاده های استان برفروبی شده و هم اکنون رفت و آمد در تمام راه ها به جز راه خلخال- پونل که به علت ریزش کوه ازمدتی پیش مسدود شده ، در جریان است.

بارش برف که از شب گذشته در اغلب مناطق استان اردبیل بویژه در شهرهای جنوبی و مرکزی استان آغاز شده همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در مناطق شهری و کوهستانی بین 5 تا 20 سانتیمتر می باشد.

در اردبیل شهروندان این شهر نخستین برف پاییزی را تجربه کرده و مناطق مختلف این شهرستان سفید پوش شد.
از دیگر شهرستان های استان نیز بارش برف و باران گزارش شده است.

در شهرستان خلخال در جنوب اردبیل بارش برف که از شب گذشته آغاز شده موجب کندی در تردد خودروها در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی این منطقه شد.

محمد قربانی رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال در گفتگو با ایرنا گفت: ارتفاع برف در برخی از مناطق کوهستانی از 20 سانتیمتر گذشته و این امر سبب کندی عبور ومرور درجاده های منطقه شده است.

وی گفت: با وجود برف روبی ونمک پاشی چندین باره جاده خلخال به اسالم به علت ادامه بارش ها همراه با کولاک ویخبندان داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان خودروهای عبوری از گردنه الماس ضروری است .


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه