زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اجتماعی » جاده های شمالی سفیدپوش شدند
تاریخ انتشار : 2018/12/18 - 15:31
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 32150
 319 بازدید

جاده های شمالی سفیدپوش شدند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش شدید برف در مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه گفت: تمامی جاده های ارتباطی شرق استان لغزنده است.

جاده های شمالی سفیدپوش شدند

سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته در جاده هراز و صبح امروز در مسیر فیروزکوه افزود: هم اکنون در مسیر هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم و تمامی محورها لغزنده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در ارتفاعات مه گرفتگی وجود دارد، تصریح کرد: از رانندگان و مسافران می خواهیم حتما با سرعت مطمئنه تردد و حتی المقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عوامل راهداری به همراه خودروهای نمک پاش و لودر مشغول روان سازی جاده ها هستند، ادامه داد: با توجه به تداوم بارش ها تا آخر وقت امروز رانندگان هنگام تردد حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

این مقام مسئول ترافیک این جاده را روان و بدون مسدودی گزارش کرد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و … به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه