زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » علیرضا کریمی: برای المپیک به ۹۷ کیلوگرم می‌روم
تاریخ انتشار : 2018/12/17 - 18:57
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 32034
 369 بازدید

علیرضا کریمی: برای المپیک به ۹۷ کیلوگرم می‌روم

برنده مدال برنز وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان اعلام کرد که قصد دارد برای المپیک به وزن ۹۷ کیلوگرم برود.

علیرضا کریمی: برای المپیک به ۹۷ کیلوگرم می‌روم

علیرضا کریمی درباره استعفای رسول خادم و سرمربیگری غلامرضا محمدی در تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: آقا غلام سال‌های گذشته در رده‌های مختلف از جمله بزرگسالان سرمربیگری کرده و از تجربه زیادی برخوردار است که می‌تواند به کشتی کمک کند. او بعد از مدت‌ها باز هم سرمربی تیم ملی شده و باید کار را شروع کنیم و امیدوارم رو به جلو حرکت کنیم.

آزادکار اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم ایران افزود: همه کسانی که با رسول خادم کار کرده‌اند می‌دانند او از همه وجود خود برای کشتی مایه می گذاشت و هیچوقت خسته نمی‌شد. خادم ۷ سال برای کشتی زحمت کشید اما در نهایت اتفاقاتی افتاد که ترجیح داد دیگر نماند. در این مدت اتفاقات نادر و عجیبی رخ داد که باعث شد خادم دیگر به کار ادامه ندهد.

وی با اشاره به بدشانسی کشتی‌گیران ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان گفت: درست است یک کشتی گیر اصلا نباید کاری با قرعه داشته باشد. خود من نیز هیچ‌وقت به قرعه توجهی نمی‌کنم اما واقعا ما به لحاظ قرعه با بدترین وضع ممکن روبرو شدیم. حسن یزدانی در همان دور اول به اصلی ترین رقیبش خورد یا پرویزهادی که باید به فینال می رسید اما در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفت. رضا اطری، عزت اکبری و… نیز هر کدام بدشانسی آوردند و در ثانیه‌های پایانی شکست خوردند. در مجموع تیم بدشانسی آورد وگرنه نتایج جهانی مجارستان اصلا حق کشتی ایران نبود.

دارنده ۲ مدال برنز جهان در ادامه و در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور کشتی‌گیرانی همچون حسن یزدانی، محمدجواد ابراهیمی و … و شلوغ بودن وزن ۸۶ کیلوگرم، قصدی برای تغییر وزن خود دارد یا خیر گفت: برای المپیک که قطعا بدنبال تغییر وزنم هستم و باید به ۹۷ کیلوگرم بروم. البته باید در آن زمان و با توجه به شرایط وزنی‌ام بهترین تصمیم را بگیرم.

کریمی در پایان درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و اینکه سطح فنی رقابت‌ها بسیار پایین بود نیز، گفت: از اینکه توانستیم بار دیگر عنوان قهرمانی را کسب کنیم خوشحالم. درباره سطح کیفی رقابت‌ها نیز غیبت تیم آمریکا تاثیرگذار بود اما مسابقات در مجموع سطح کیفی نسبتا خوبی داشت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه