زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست معلوم شد
تاریخ انتشار : 2018/12/17 - 13:58
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 31983
 245 بازدید

از امروز صورت می‌گیرد:

تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست معلوم شد

ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی روز گذشته به مدت یک هفته تمدید شد و مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت‌، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. شرکت پست هم قرار است از امروز به افرادی که خودرو یا موتورسیکلت‌شان را بعد از سال ۱۳۹۴ خریداری کرده‌اند، پیامکی ارسال و وضعیت کارت سوخت این مالکان را به آن‌ها اعلام کند.

تکلیف کارت‌های سوخت جامانده در شرکت پست معلوم شد

مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت نام جا مانده‌اند، روز گذشته و به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی‌ماه تمدید شد. بر این اساس، مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

ثبت‌نام بیش از دو میلیون نفر

در این راستا، زیبا اسماعیلی – سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی – درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان به ایسنا گفت: تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام موفق داشته‌اند که از میان آن‌ها، ۳۰۰ هزار ثبت‌نام به‌صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ بوده است.

ابطال ۲۴ هزار کارت مهاجر

وی از ابطال ۲۴ هزار کارت مهاجر خبر داد و اظهار کرد: از زمان آغاز فرایند ثبت‌نام کارت سوخت ۲۴ هزار کارت مهاجر که به یکی از استان‌های مرزی کشور ارسال شده بود، ابطال شده است. این کارت‌ها متعلق به افرادی است که برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام کرده‌اند، درحالی که کارت سوخت فعال داشتند و کارت سوخت آن‌ها به‌صورت غیرقانونی واگذار شده بود.

تعیین تکلیف کارت‌های سوخت جا مانده در پست

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، هم‌چنین درباره مالکانی که خودرو یا موتورسیکلت خود را بعد از سال ۱۳۹۴ خریداری کرده‌اند، توضیح داد: ممکن است کارت سوخت این افراد در شرکت پست مانده باشد. در این راستا شرکت پست از امروز در پیامکی به این مالکان، وضعیت کارت سوخت آن‌ها را مشخص می‌کند. این افراد متوجه خواهند شد کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست است یا نه.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , انرژی , تله تایپ , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه