زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » زن 72 ساله برای اولین بار مادر شد!
تاریخ انتشار : 2018/12/17 - 0:20
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 31910
 633 بازدید

زن 72 ساله برای اولین بار مادر شد!

گاهی اتفاق میافتد زنانی که از داشتن کودک ناامید هستند در سنین بالا فرزند خود را به دنیا می‌آورند و گاهی اوقات این فرزندان دو قلو و حتی سه قلو هستند.

زن 72 ساله برای اولین بار مادر شد!

در هند، یک زن سالخورده اولین فرزند خود را در سن 72 سالگی به دنیا آورد. این رویداد مبارک در زندگی «دالژینژر کااور » و شوهر 79 ساله وی در سال 2016 اتفاق افتاد.

این زوج 46 سال است که ازدواج کرده اند و تا پیش از این از داشتن فرزند محروم بودند. قبل از بارداری این زن هندی یک دوره درمان 2 ساله برای ناباروری را در ایالت هریانا گذرانده بود. وی همچنین تصمیم گرفت تا روش لقاح مصنوعی را نیز امتحان کند.

​این مادر نه چندان جوان معتقد است که خدا دعاهای وی و همسرش را شنیده است. دالژینژردر این باره می‌گوید: حالا احساس می کنم که زندگی من کامل است. من خودم از فرزند مراقبت میکنم، من پر از انرژی هستم. همسرم نیز بسیار مراقب فرزندمان است، او تا آنجا که امکان پذیر است به من کمک می کند.

این نوزاد هنگام تولد 2 کیلوگرم وزن داشته است، اما اکنون قوی و سالم است. اسم وی را آرمان گذاشته‌اند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه