زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » طلا باز هم ارزانتر شد
تاریخ انتشار : 2018/12/16 - 16:16
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 31827
 246 بازدید

طلا باز هم ارزانتر شد

به گزارش سایت اتحادیه طلا و جواهر، هر گرم طلای 18 عیار 300 هزار تومان ارزش گذاری شده است و همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1239 دلار معامله می‌شود.

طلا باز هم ارزانتر شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا نسبت به روزهای قبل حدود 12 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: قیمت سکه نیز نسبت به دیروز 150 هزار تومان کاهش یافته است.

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 410 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 235 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 50 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 640 هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه و طلا به قیمت ۵ ماه پیش برگشت
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: امروز قیمت ها به سطح قیمت ۴.۵ ماه پیش رسیده است یعنی قیمت های فعلی سکه و طلا برابر با قیمت های مرداد ۹۷ شده است و رکوردی بی سابقه در ماه های اخیر به شمار می رود.
کشتی آرای تصریح کرد: با اقدامات بانک مرکزی، نرخ ارز روند کاهشی یافته و یکی دیگر از عوامل این مساله را می توان ورود ارزهای خانگی به چرخه بازار دانست زیرا با ریزش قیمت ها، نگهداری طلا و سکه و ارز صرفه ندارد بنابراین می توان انتظار داشت میل به ورود طلا و سکه و ارزهای خانگی به بازار بیشتر شود.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه