زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اقتصادی » اولین ایرباس برجامی در ایران اورهال شد
تاریخ انتشار : 2018/12/16 - 16:01
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 31822
 244 بازدید

اولین ایرباس برجامی در ایران اورهال شد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اورهال(سی چک) اولین فروند هواپیمای ایرباس برجامی این شرکت با توان متخصصان داخلی خبر داد و گفت به زودی ۲ فروند هواپیمای زمینگیر ایران ایر به ناوگان ما اضافه می شود.

اولین ایرباس برجامی در ایران اورهال شد

فرزانه شرفبافی در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه برای تامین سوخت در پروازهای خارجی مشکل دارد یا خیر اظهار کرد: خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم و سوخت مورد نیاز ما در حال تامین است مشکلات زیادی داریم اما از پس این مشکلات برمی‌آید.

وی تصریح کرد: به تازگی توانستیم اولی ایرباس تحویل شده در دوران برجام به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران را پس از انجام پروازهای متعدد اورهال(سی چک) کنیم این کار با تکیه بر توان متخصصان داخلی انجام شده که حدود 11 روز طول کشید.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اینکه در بحث تامین قطعات آیا مشکلی دارید افزود:در زمان برجام سفارش خرید قطعات را دادیم که قبل از 4 نوامبر بخش زیادی از آنها را تحویل گرفتیم

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه راه عبور از تحریم ها را بلد هستیم گفت: ناوگان ایران ایر در مجموع 26 فروند هواپیما دارد که 16 فروند آن برجامی است به زودی 2 فروند هواپیمای فوکر و ایرباس زمینگیر به ناوگان ملی اضافه خواهد شد.

شرفبافی یادآور شد: همانگونه که اشاره شد کل ناوگان فعال ایران ایر 26 فروند است اما آمریکا 65 فروند هواپیمای ما را در لیست تحریم قرار داده است.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه