زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصادی » قیمت سیتروئن C3 اعلام شد/ به زودی تحویل خودرو ها با ارسال دعوتنامه آغاز می شود
تاریخ انتشار : 2018/12/15 - 16:28
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 31681
 448 بازدید

قیمت سیتروئن C3 اعلام شد/ به زودی تحویل خودرو ها با ارسال دعوتنامه آغاز می شود

شرکت سایپا - سیتروئن پس از کش و قوس‌های فراوانی که در زمینه تامین قطعات خودروی سی 3 داشت سرانجام امروز و با ترخیص بخشی از قطعات خودرو دعوتنامه تکمیل وجه برای این خودرو را صادر کرد.

قیمت سیتروئن C3 اعلام شد/ به زودی تحویل خودرو ها با ارسال دعوتنامه آغاز می شود

مطابق دعوتنامه های صادر شده از سوی این شرکت مشخص شد که سیتروئن سی 3 با قیمت 226 میلیون و 450 هزار تومان (قیمت مبنا، 238 میلیون 450 هزار تومان اعلام گردیده است که 12 میلیون به مشتریان تخفیف داده شده) ارائه می شود.

بر اساس اطلاعات دریافتی، امروز ارسال دعوتنامه به مشتریانی که نسبت به پیش خرید این خودرو اقدام کرده بودند آغاز شده و بر اساس اولویت تکمیل وجه، واگذاری ها به زودی آغاز می شود.

همچینین تعدادی خودرو با صندلی گرم کن دار ارایه گردیده است که قیمت این مدل خودرو، 3.5 میلیون تومان بالاتر نسبت به نوع پایه می باشد که تا زمان تکمیل ظرفیت این مدل، مشتریان می توانند آن را به دلخواه انتخاب نمایند.

شرکت سایپا سیتروئن در روزهای پایانی اردیبهشت 97 اقدام به پیش فروش حدود 2 هزار سیتروئن سی 3 کرده بود که بنا بود تا این خودرو ها از شهریور 97 تحویل مشتریان گردد. وجود تحریم ها و بدقولی طرف فرانسوی و همچنین برخی از مشکلات داخلی تحویل این خودرو را با تاخیر مواجه کرد که به نظر می رسد که با ارسال دعوتنامه از سوی سایپا – سیتروئن برای تکمیل وجه کسانی که سیتروئن سی 3 را خریداری کرده اند در روزهای آینده خودروی خود را تحویل بگیرند .


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه