زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اجتماعی » اتمام ساخت بزرگراه همت تا آخر امسال
تاریخ انتشار : 2018/12/11 - 20:09
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 31168
 514 بازدید

اتمام ساخت بزرگراه همت تا آخر امسال

سرپرست استانداری البرز گفت: مجموعه البرز برای نیل به اهداف رشد و توسعه و ایجاد نظم و آرامش با یکدیگر متحد و همراه هستند و در این رابطه نیز از رهنمودها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان بهره مند می شویم.

اتمام ساخت بزرگراه همت تا آخر امسال

عزیزاله شهبازی در جلسه شورای اداری استان که سه‌شنبه ۲۰ آذر در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد با اشاره به این‌که البرز ایران کوچک است، افزود: این استان رنگین کمانی از اقوام مختلف سراسر کشور و حتی اتباع خارجی را در دل خود جای داده است.

وی ادامه داد: البرز با وجود مساحت کم، در زمره متراکم‌ترین استان‌های کشور است که قومیت‌های مختلف آن در کمال صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

شهبازی گفت: غالب مهاجران برای دست‌یابی به اشتغال مناسب و گذران معیشت خود، سکونت در این استان را بر می‌گزینند.

وی افزود: علاوه بر فرصت‌های بیشمار در این استان، به دلیل مسائل موجود در معرض چالش‌های بسیاری نیز قرار داریم.

سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: جمعیت جوان و تحصیل کرده البرز فرصت مغتنمی برای این استان و کشور محسوب می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در البرز تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی غیر فعال احیا شده و به مدار تولید بازگشته‌اند و برخی از واحدهای نیمه فعال نیز ظرفیت های خود را افزایش داده‌اند.

شهبازی با بیان این‌که البرز قطب تولید دارویی کشور است، افزود: در حوزه بهداشت و درمان استان از ابتدای دولت تدبیر و امید تحولات بزرگی رخ داده چراکه در سال ۹۲ برای هر هزار نفر ۱.۲ تخت بیمارستانی وجود داشت ولی اکنون با بهره برداری از ۵ بیمارستان و ۳ بیمارستانی که در دست احداث قرار دارد این سرانه به ۴ تخت برای هر هزار نفر رسیده است.

وی به ظرفیت‌های بزرگ البرز در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: اکنون با برنامه‌ریزی‌هایی که در دستور کار قرار دارد درصدد ایجاد بسترهای اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان هستیم.

سرپرست استانداری البرز افزود: این استان بار ترافیک ۱۲ استان کشور را بر دوش دارد و ۲۰ درصد بار ترافیک کشور در ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر مسیر آزادراه از گرمدره تا حصارک است.

وی عنوان کرد: ادامه بزرگراه شهید همت در البرز در راستای کاهش حجم ترافیک این محدوده تاثیر به سزایی دارد که این امکان طبق تعهد پیمانکار تا پایان سال قابل بهره‌برداری است و تکمیل آن با پروژه بزرگراه شمالی کرج محقق می‌شود.

شهبازی گفت: با توجه به این‌که البرز بار بزرگی از ترافیک ملی را بر دوش دارد در حوزه راهسازی پروژه‌های بزرگ بسیاری در دستور کار قرار دارد که بر این اساس تردد مردم تسهیل می شود.

وی افزود: اکنون در مجموعه استان برای ایجاد آرامش و امنیت، اعضای شورای اداری و شورای تامین مانند یک ید واحد با تعامل، هم افزایی و هم پوشانی حضور دارند.

سرپرست استانداری البرز خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه ۹۸ اقتصاد نفتی کاهش جدی داشته و در این راستا معیشت عمومی، عدالت اجتماعی، انضباط مالی و ایجاد بسترهای اشتغال در اولویت‌های اصلی قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که طی تعامل و برنامه ریزی صحیح درصدد هستیم که بار البرز را به دوش پایتخت تحمیل نکنیم، گفت: برخی از مشکلات و معضلات البرز نیازمند نسخه ملی برای درمان است.

شهبازی افزود: مجموعه البرز برای نیل به اهداف رشد و توسعه و ایجاد نظم و آرامش با یکدیگر متحد و همراه هستند و در این رابطه نیز از رهنمودها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان بهره‌مند می‌شویم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه