زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اقتصادی » کرمان موتور هم تو زرد از آب درآمد!
تاریخ انتشار : 2018/12/09 - 19:26
 کد خبر: 30878
 601 بازدید

کرمان موتور هم تو زرد از آب درآمد!

کرمان موتور از فروش اقساطی کراس اوور جک اس 3 با تحویل 30 روزه منصرف شد.

کرمان موتور هم تو زرد از آب درآمد!

به گزارش تدبیر تازه نیوز ، در حالیکه امروز خبری مبنی بر فروش اقساطی کراس اوور جک اس 3 با زمان تحویل سی روزه به روی خروجی برخی از سایت ها قرار گرفت در تماس با یکی از نمایندگی های این خودروساز باخبر شدیم که این طرح ملغی شده است!

یکی از نمایندگی های کرمان موتور طی تماس خبرنگار ما اعلام کرد که این طرح فعلا ملغی شده است اما دلیلی برای لغو آن ذکر نکرد.

احتمال می رود که این خودروساز با توجه به گرانی های اخیر بازار خودرو از تصمیم خود منصرف شده تا بازار طی روزهای آتی تعیین تکلیف شود.

کرمان موتور از آغاز فروش خودروی کراس اوور جک S3 در قالب طرح فروش ویژه ولادت امام حسن عسکری از فردا 19آذر و با شرایط اقساطی خبر داده بود.

آن طور که شرکت کرمان موتور اعلام کرده بود شرایط فروش این خودرو کراس اوور با قیمت قطعي و زمان تحویل یکماهه بوده است.

با توجه به گرانی اخیر برخی از خودروها به نظر می رسد این خودروساز نیز تا تعیین تکلیف بازار دست نگه داشته و در شرایط فعلی فروش محصولات خود را به صورت اقساط به صلاح نمی بینند چنانچه با توجه به اطلاع رسانی گسترده مبنی بر فروش اقساطی و با قیمت قطعی در سایت این خودروساز هیچ گونه برنامه فروشی مشاهده نمی گردد.

این در حالی است که طی هفته های اخیر خودروسازان به دلیل عدم به صرفه بودن قیمت های قبلی از عرضه خودرو به بازار امتناع می کنند.


برچسب ها : , , , , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , خودرو , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه