زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » سپ دومین شرکت پرداخت الکترونیک برتر کشور شد
تاریخ انتشار : 2018/12/08 - 15:31
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 30689
 179 بازدید

سپ دومین شرکت پرداخت الکترونیک برتر کشور شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در مهر ماه امسال میان 12 شرکت پرداخت کشور در جایگاه دوم ایستاد.

سپ دومین شرکت پرداخت الکترونیک برتر کشور شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) و بر اساس بولتن اقتصادی مهرماه شاپرک، این شرکت با کسب 17.88 درصد سهم بازار از نظر تعداد تراکنش‌ها و 13.67 درصد از مبلغ آن‌ها در هر دو شاخص، بین 12 شرکت پرداخت کشور در جایگاه دوم ایستاد.

بر اساس این گزارش، در مهر ماه سال جاری سپ بیشترین رشد را در تعداد تراکنش‌های موبایلی به میزان 1.29 درصد و میزان مبلغ آن‌ها با رقم 1.62 درصد داشته است. سپ همچنین با رشد 0.82 درصدی در تعداد تراکنش‌های ابزار اینترنتی و کسب 32.54 درصد از مبلغ آن‌ها، همچنان بیشترین سهم را در این شاخص بین شرکت‌های PSP دارد.

این گزارش می‌افزاید: در مهرماه امسال، بانک سامان از نظر تعداد حدود 5 درصد و از نظر مبلغ بیش از 3.6 درصد از سهم بازار پذیرنده از تمام تراکنش‌های شبکه پرداخت کشور را دراختیار داشته است.

در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک سامان در هر سه ابزار اصلی پذیرش در میان برترین‌های کشور قرار دارد و در ماه‌های اخیر رشد مناسبی را در ابزارهای مختلف پرداخت تجربه کرده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه