زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» اسلایدر دوم » رنگ سال نماد شادی و خوش بینی شد
تاریخ انتشار : 2018/12/07 - 1:35
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 30425
 835 بازدید

رنگ سال نماد شادی و خوش بینی شد

کمپانی پنتون، رنگ مرجانی را به عنوان رنگ سال 2019 / 1398 معرفی کرد. شاید مهمترین دلیل انتخاب این رنگ جلب توجه مردم به جزایر مرجانی living corals باشد که محل زندگی خیلی از موجودات دریایی است که در حال نابودی هستند.

رنگ سال نماد شادی و خوش بینی شد

این موسسه امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر رنگ سال را معرفی کرد که در رنگ سال جدید ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ مرجانی رنده (living coral) را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است.

موسه پنتون که حدود 20 سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، اعلام کرده است.

رنگ مرجانی زنده، یکی از طیف‌های زنده رنگ نارنجی است که ته رنگ طلایی نیز در خود داشته و به نوعی منعکس کننده گرما و قدرت موجود در صخره‌های مرجانی زیر دریا است که زیبایی و شکوه خاصی دارند و به گفته موسسه پنتون، رنگ امسال نمادی از شادی و خوش بینی بوده و عاملی برای برقراری گرما و صمیمیت در بین افراد است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه