زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» خبر داغ » نماینده اردبیل: مجلس به دنبال تصویب نهایی CFT است
تاریخ انتشار : 2018/12/06 - 15:06
 کد خبر: 30354
 285 بازدید

نماینده اردبیل: مجلس به دنبال تصویب نهایی CFT است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله ‌با تأمین ‌مالی تروریسم (CFT) یک امر ضروری است و مجلس شورای اسلامی هم بدنبال تصویب نهایی آن است.

نماینده اردبیل: مجلس به دنبال تصویب نهایی CFT است

محمد فیضی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه اردبیل افزود: به رغم جوسازی های برخی مخالفان ،نمایندگان مجلس کلیات این الحاق را تصویب کردند ولی شورای نگهبان ایراداتی را وارد دانست که دوباره اصلاح و به شورای نگهبان ارجاع شد .
وی اظهارداشت: این کنوانسیون 194 عضو در دنیا دارد و این اعضا بیشتر با مراودات بانکی کشور ها را رتبه بندی می شوند و ایران هر چقدر در صحنه های بین المللی نقش ایفا کند موفقیت بیشتری را کسب خواهد کرد.
نماینده اردبیل بخشودگی جرایم وام های زیر یک میلیارد ریال را ّیادآور شد و گفت: براساس تبصره 16 بند واو سال گذشته این قانون اجرا شد و تلاش می شود امسال هم واحد های تولیدی از این بخشودگی بهره مند شوند .
وی توسعه صادرات در استان اردبیل را ضروری دانست و گفت: با برطرف شدن برخی موانع می توان میزان صادرات استان را افزایش داد .
فیضی افزود: میزان صادرات در سال جاری نسبت به سال های گذشته افزایش یافته که نشان دهنده عزم جدی مسئولان استان برای توسعه صادرات غیرنفتی است .
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بااشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های مناسب و جامع برای تسهیل روند صادرات گفت: مجلس به دنبال تدوین برنامه‌ توسعه صادرات است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه