زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» خبر داغ » دادگاه وکلای بازداشتی امروز برگزار شد
تاریخ انتشار : 2018/12/02 - 17:42
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 29879
 520 بازدید

دادگاه وکلای بازداشتی امروز برگزار شد

جلسه رسیدگی به اتهامات آرش کیخسروی و قاسم شعله‌سعدی دو وکیل دادگستری که مرداد امسال در مقابل مجلس شورای اسلامی دستگیر و بازداشت شدند، امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

دادگاه وکلای بازداشتی امروز برگزار شد

محمدحسین آقاسی، وکیل مدافع قاسم شعله‌سعدی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: جلسه دادگاه حدود ساعت 10 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه) 11 آذر با حضور موکلم و وکیل مدافع آرش کیخسروی برگزار شد. روابط قاضی و متهم بسیار محترمانه بود و هر دو رعایت موقعیت طرف مقابل را کردند.

وی افزود: در جلسه امروز، قاضی اجازه داد متهم هر آنچه برای دفاع از خود صلاح می‌داند ارائه کند و پس از شعله‌سعدی نیز، من به عنوان وکیل وی، دفاعیاتم را ارائه دادم.

آقاسی اضافه کرد: با توجه به قول قبلی دادگاه مبنی بر پذیرش وثایق برای آزادی موکل پس از جلسه محاکمه، به احتمال بسیار زیاد روز سه‌شنبه هفته جاری این کار انجام و موکلم از زندان آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده موکلم نیز با اجازه قاضی در جلسه امروز دادگاه حضور داشتند و پس از پایان جلسه با شعله‌سعدی ملاقات کردند.

به گفته آقاسی به احتمال بسیار زیاد تا پایان هفته جاری شعبه 15 دادگاه انقلاب حکم خود را درباره این پرونده صادر می‌کند.

ابوذر نصراللهی، وکیل مدافع آرش کیخسروی هم درباره جلسه محاکمه امروز (یکشنبه) 11 آذر گفت: موکلم بنا به دلایلی در جلسه دادگاه حضور نیافت و جلسه محاکمه بدون حضور کیخسروی برگزار شد.

این وکیل دادگستری افزود: در جلسه امروز، قاضی پرونده اتهامات این موکل را اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و اخلال در نظم عمومی عنوان کرد که دفاعیات خود را به عنوان وکیل کیخسروی ارائه کردم و نهایتاً دادگاه نیز آخرین دفاع را اخذ کرد.

نصراللهی اضافه کرد: با توجه به اخذ آخرین دفاع، دادگاه طی روزهای آینده حکم خود را در خصوص این پرونده صادر می‌کند.

وکیل مدافع آرش کیخسروی درباره تصمیم دادگاه برای پذیرش وثیقه موکلش و صدور دستور آزادی گفت: به رغم صدور قرار وثیقه در مرحله دادسرا، هنوز دادگاه در این باره تعیین تکلیف نکرده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه