زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اقتصاد کلان » ۲۲ میلیارد تومان جهت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان
تاریخ انتشار : 2018/11/29 - 16:31
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 29495
 457 بازدید

۲۲ میلیارد تومان جهت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با چند دستور کار مهم از جمله "پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان" و "افزایش حقوق کارکنان دولت" برگزار شد و مقرر شد ۲۲ میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اختصاص یابد.

۲۲ میلیارد تومان جهت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار شد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با اشاره به وجود مشکل در برخی زمین‌های استان بدلیل سوء استفاده و تخلف یک یا چند دلال گفت: مشکل زمین های عرفان، بسیج، میدان تیر ارتش و برنامه و بودجه در جلسات کمیسیون های تخصصی در استان بررسی می شود و تلاش داریم مشکل این زمین ها بطوری حل شود که هم ضوابط شهری رعایت شود و هم منافع صاحبان زمین ها تامین شود.

شهریاری در رابطه با تامین اعتبار احداث ۵ کتابخانه در استان نیز دستور مساعد داد و افزود: در راستای توسعه شاخص های فرهنگی در استان، ۵ مرکز بخش در استان که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بر اساس اولویت انتخاب خواهند شد، کتابخانه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت استفاده مردم احداث خواهد شد.

وی در ادامه اجرای تفاهم نامه احداث آزادراه ایواوغلی- بازرگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس مذاکراتی که با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام گرفت، مقرر شد اجرای تفاهم نامه احداث آزادراه ایواوغلی- بازرگان با جدیت بیشتری پیگیری شود و با تامین اعتبارات مورد نیاز، پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی ارتقای سطح کیفی جاده های استان را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی جاده های ارتباطی از جمله مسیر ارتباطی شهرستان های سردشت، بوکان، پیرانشهر و تکاب نیازمند رسیدگی جدی مسوولان مرتبط است.

ناصر حضرتی‌پر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان موضوع افزایش حقوق کارکنان دولت در استان به استناد ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور مطرح شد و مقرر شد با تامین اعتبار مورد نیاز، این قانون در استان اجرایی شود ضمن اینکه در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مبلغ ۲۲ میلیارد تومان جهت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۶در استان مصوب شد که طی چند روز آینده به حساب آن ها واریز خواهد شد.

حضرتی در ادامه گفت: همچنین در این جلسه، ۱۲ میلیارد تومان برای احداث سالن های ورزشی در شهرستان هایی که سرانه فضای ورزشی آنها پایین است، تصویب شد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه