زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» تله تایپ » سردار سلیمانی : من بچه‌ی دهات هستم و ظرفیت تبلیغات را ندارم
تاریخ انتشار : 2018/11/29 - 13:29
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 29445
 484 بازدید

سردار سلیمانی : من بچه‌ی دهات هستم و ظرفیت تبلیغات را ندارم

حاج قاسم سلیمانی در همایش ملی نظام فکری آیت‌الله خامنه‌ای که در کرمان برگزار شد بر پرهیز از اسراف و تبلیغات در سخنرانی‌ها از سوی مسئولان تاکید کرد.

سردار سلیمانی : من بچه‌ی دهات هستم و ظرفیت تبلیغات را ندارم

حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی سپاه قدس روز گذشته در همایش ملی نظام فکری آیت‌الله خامنه‌ای که در کرمان برگزار شد سخنرانی داشت. سردار در ابتدای سخنرانی خود با تاکید بر پرهیز از اسراف از مردم و مسئولان خواست تواضع و دوری از هدر رفت سرمایه را در همه امور مدنظر قدر دهند.

سرلشکر قاسم سلیمانی در ابتدای سخنرانی‌اش گفت: «این رسم که هر که می‌آید یک جا سخنرانی می‌کند، مداح می‌آید با عکس، روحانی می‌آید با عکس، بعد با کلی تبلیغات، این هم یک اسراف است. کار خوبی نیست… من بچه‌ اینجا هستم، بچه‌ دهات هستم، بچه‌ عشایری هستم، فقیر هستم، ظرفیتم این کارها نیست».

درخواست حاج قاسم سلیمانی از مردم و مسئولان می‌تواند سرمشق خوبی برای برجسته کردن جایگاه تواضع و پرهیز از جنجال‌های تبلیغاتی باشد. اگر تمامی مسئولان به مانند حاج قاسم سلیمانی به فکر سرمایه‌های ملی و پرهیز از بزرگ‌نمایی‌های بیهودی باشند شاید از صرف هزینه‌های گزاف برای بسیاری از مراسم و جشن‌ها که با حضور شخصیت‌های برجسته کشور برگزار می‌شود جلوگیری شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه