زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» بانک و بیمه » بازدید مدیرعامل بیمه ایران از اداره کل بیمه ایران آذربایجان شرقی و دیدار با کارکنان
تاریخ انتشار : 2018/11/26 - 17:15
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 29090
 275 بازدید

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از اداره کل بیمه ایران آذربایجان شرقی و دیدار با کارکنان

محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سفر به تبریز، ضمن بازدید از اداره کل بیمه ایران استان آذربایجان شرقی با همکاران و نمایندگان حاضر در ساختمان مرکزی شعب استان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه ایران از اداره کل بیمه ایران آذربایجان شرقی و دیدار با کارکنان

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، آقای پورکیانی در این بازدید با اشاره به آمار عملکرد خوب بیمه ایران در استان آذربایجان شرقی و کنترل نقطه سربه‌سر، از تلاش همکاران که برای ارتقاء شرکت تلاش می کنند قدردانی و تشکر کرد و گفت: بیمه ایران هم‌اکنون روزانه ۳۳ میلیارد تومان خسارت به هم‌وطنانمان پرداخت می‌کند و این آمار به‌خوبی نشان‌دهنده توانمندی شرکت در اقتصاد کشور است.

مدیرعامل بیمه ایران افزود: وضع شرکت سهامی بیمه ایران بسیار مطلوب است و به لطف خدا و همت و تعصب همکاران و نمایندگان عزیز اقبال و استقبال مردم نسبت به بیمه ایران بیشتر شده و ان‌شاءالله این روند بهتر خواهد شد.

مدیرعامل بیمه ایران در سفر یکروزه به تبریز همچنین دربیست و چهارمین همایش توسعه صادرات غیرنفتی کشور حضور یافت. در همایش توسعه صادرات غیرنفتی کشور، از آقای پورکیانی به سبب حمایت‌ها و تلاش‌های مجموعه بیمه ایران در ارائه پوشش‌های کامل و کارآمد بیمه‌ای به صنعت‌گران و تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور و پرداخت به موقع خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان تقدیر شد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه