زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » به برکت خون پاک شهداء، ایران به نماد مقاومت تبدیل شده است
تاریخ انتشار : 2018/11/26 - 10:45
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28966
 199 بازدید

قربانی در دیدار با خانواده شهید جوانمردی:

به برکت خون پاک شهداء، ایران به نماد مقاومت تبدیل شده است

هم زمان با گرامیداشت هفته بسیج، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با حضور در منزل شهید حمید جوانمردی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

به برکت خون پاک شهداء، ایران به نماد مقاومت تبدیل شده است

به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی در این دیدار، محمدرضا قربانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حمید جوانمردی و شهدای معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، وظیفه جامعه و مردم را پاسداشت خون شهداء و حفظ ارزش ها دانست.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به ثبات امنیت حاکم در کشور افزود: به برکت مجاهدت های رزمندگان و جانفشانی های شهداء و ایثارگران ، ایران در منطقه به نماد مقاومت تبدیل شده است و ثمره آن نیز تشکیل محورهای مقاومت در کشورهای همسایه و پیروزی بر دشمنان و تکفیری ها است.
قربانی ، خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری را از ماموریت های اصلی بانک دی برشمرد و گفت: شهدءا با گذشتن از جان و مال خود در عهدی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند و وظیفه امروز ما صیانت از خون پاک شهداء و ادامه مسیر آن هاست.
وی در ادامه به اهمیت حضور جوانان مخلص بسیجی در کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی، دشمنان می‌خواهند با رخنه در فرهنگ و قلب جوانان، آن ها را از خط انقلاب جدا کنند ولی جوانان بسیجی با درایت و بصیرت و پیروی از آرمان های شهداء باید راه‌های نفوذ دشمنان انقلاب را مسدود کرده و با تمام توان از جانفشانی های شهداء و ایثارگران پاسداری کنند تا فضیلت‌های اصلی انقلاب برای همیشه زنده بماند.
گفتنی است، مدیرعامل بانک دی در این دیدار با توجه به وضعیت نامساعد جسمی و کهولت سن مادر شهید جوانمردی، دستور خرید یک دستگاه ویلچر را برای ایشان صادر کرد.
شهید حمید جوانمردی در سن 21 سالگی در عملیات بیت المقدس به درجه والای شهادت نائل شد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه