زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱
» بانک و بیمه » پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)
تاریخ انتشار : 2018/11/26 - 10:38
 کد خبر: 28958
 150 بازدید

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه، طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ربیع ماه زیبایی هاست، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهره مند ساخت.
میلاد مسعود حضرت رسول اکرم (ص) نقطه عطفی در رسالت انبیاء و آغاز تحولی شگرف در جامعه بشریت بود و کتاب مقدس و همیشه جاوید پیامبر اکرم (ص) دریایی از معرفت، حکمت، عقل و درایت و علم و دانایی را به جهانیان عرضه کرد و جهانی نو را نوید داد که پایانی بر ظلمت و تاریکی هاست و انوار هدایت جهان را به نور و یکتا پرستی متبلور ساخت.
فرا رسیدن 17 ربیع الاول خجسته زادروز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.
امید است به برکت این روز فرخنده و مبارک که از عطر ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام و فرزند دلبندش امام جعفر صادق (ع) سرشار است، بتوانیم در مسیر خدمت رسانی به مردم و توسعه تعالی بیش از پیش بانک رفاه توفیق داشته باشیم.

محمد علی سهمانی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه