زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۱۰
» بانک و بیمه » خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت‌ها و راهبردهای بانک، بومی‌سازی و اجرا شود
تاریخ انتشار : 2018/11/26 - 10:25
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 28947
 178 بازدید

خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت‌ها و راهبردهای بانک، بومی‌سازی و اجرا شود

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت‌ها و راهبردهای بانک، بومی‌سازی و اجرا شود.

خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت‌ها و راهبردهای بانک، بومی‌سازی و اجرا شود

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی بانکداری شرکتی ضمن بیان مطلب فوق گفت: همواره بخشی از خدمات بانک توسعه تعاون به شرکت‌های بزرگ تولیدی و کارآفرین اختصاص‌یافته، ضمن آنکه یکی از مأموریت‌های این بانک کمک به شکل‌گیری و توانمندسازی شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی است، بنابراین سازوکاری برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات معقول این گروه از مشتریان، در قالب بانکداری شرکتی ایجادشده است.

وی افزود: رقابت در عرصه فعالیت‌های اقتصادی بیشتر و محصولات و خدمات متنوع‌تر از پیش شده است و به همین نسبت بنگاه‌های اقتصادی با نیازهای بانکی متنوع‌تری روبه‌رو هستند، درنتیجه بانک باید ضمن ارائه خدمات و سرویس‌های معمول و متعارف، پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای و تخصصی مشتریان باشد.

وی در این رابطه تصریح کرد: بانک توسعه تعاون با بومی‌سازی خدمات بانکداری شرکتی، تلاش ویژه‌ای را مصروف پاسخگویی مطلوب به نیازهای مشتریان شرکتی و اتحادیه‌ها و تعاونی‌های برتر کشور نموده است.

عصارزاده با اشاره به گستردگی سبد محصولات و خدمات بانک توسعه تعاون گفت: همکاران ما برای ارائه خدمات خصوصاً در راستای انجام مأموریت‌های توسعه‌ای، نباید منتظر مراجعه مشتری بمانند، بلکه باید فعالانه به دنبال مشتریان هدف باشند. در این صورت علاوه بر گسترش دامنه خدمات، ریسک شناسایی مشتری نیز کاهش خواهد یافت.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انتظار مشتری از بانک، احترام، مشاوره و راهنمایی و ارائه خدمات با سرعت و سهولت ممکن است و همکارانی که در ارکان بانکداری شرکتی مشغول به کار هستند لازم است در چارچوب ضوابط و مقررات بانک، به انتظارات منطقی مشتریان اهتمام جدی داشته و درهرحال پایبند به حفظ و تقویت اعتبار بانک باشند.

وی پیگیری مسئولانه امور مشتریان بانک تا تعیین تکلیف و حصول نتیجه را از دیگر وظایف مهم ارکان بانکداری شرکتی دانست و یادآور شد: گشاده‌رویی و تلاش صادقانه برای پاسخگویی منطقی به نیازها و انتظارات مشتریان، عامل مهمی در ماندگاری و وفاداری مشتری است


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه