زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» خبر داغ » شجاع خلیل زاده: با نصف تیم هم مدعی قهرمانی هستیم
تاریخ انتشار : 2018/11/24 - 13:19
 کد خبر: 28774
 646 بازدید

هواداران در بازی با تراکتورسازی ورزشگاه را پر کنند

شجاع خلیل زاده: با نصف تیم هم مدعی قهرمانی هستیم

شجاع از هواداران پرسپولیس می‌خواهد که مثل همیشه آنها را در بازی‌ها حمایت کنند و برای دیدار با تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند.

شجاع خلیل زاده: با نصف تیم هم مدعی قهرمانی هستیم

شجاع خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در شب بازی با پیکان بود. البته حریف سرخپوشان یکبار دروازه پرسپولیس را فرو ریخت اما شجاع تاثیر بسزایی در رقم خوردن پیروزی2 بر یک داشت و به تیمش در فاز تهاجمی و تدافعی کمک شایانی کرد. این بازیکن درخصوص آن دیدار سخت و پرماجرا گفت: «هنوز تعطیلی 5 روزه مان تمام نشده بود که تماس گرفتند و گفتند خودتان را آماده بازی با پیکان کنید. وقتی این خبر را شنیدیم، شگفت زده شدیم اما چاره ای نبود. سازمان لیگ می خواست هر طور شده، این بازی برگزار شود و باشگاه و کادرفنی با اینکه کاملا مخالف بودند اما به میدان رفتیم و خدا هم خواست تا سه امتیاز را کسب کنیم. این برد، خیلی از مسائل را ثابت کرد.»

خلیل زاده ادامه داد: «پرسپولیس از بازیکنان باغیرت و قدرتمندی بهره می برد که می توانند به اندازه دو بازیکن در زمین دوندگی داشته باشند. هیچ تیمی شبیه پرسپولیس دارای اتحاد و انسجام نیست. ده ها مشکل ریز و درشت داشتیم اما نتیجه بازی می گوید به بهترین شکل ممکن، کارمان را به سرانجام رساندیم. شیرینی این برد، وقتی بیشتر شد که یک گل هم عقب افتادیم و سپس توانستیم همه چیز را جبران کنیم. این شرایط نشان می دهد پرسپولیس حتی با نصف بازیکنانش نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی است و برای تکرار این عنوان، از سلامتی مان هم می گذریم.»

شجاع در خصوص ادامه فصل هم حرف زد وگفت: «در آذرماه شرایط بسیار سخت تری در انتظارمان است. باید هر 4، 5 روز یکبار بازی کنیم که این اتفاق، فرصت ریکاوری را از بازیکنان می گیرد اما چاره دیگری هم نیست. ما 12، 13 بازیکن هستیم که حداقل تا نیم فصل باید کنار هم باشیم و با کمک یکدیگر، کار را تمام کنیم. اتفاقا در همین شرایط هم خیلی خوب و مطمئن بازی می کنیم و توانایی آن را داریم که هواداران را شاد کنیم.» او در نهایت افزود: «تصور می کردم با توجه به این همه مشکلی که برای پرسپولیس به وجود آمده بود، تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و تمام سکوها را پر کنند اما حتما آنها در روز وسط هفته کار داشتند و به هر دلیلی نشد که بیایند. با این حال، قلب مان پیش هواداران است و برای آنها می جنگیم. امیدوارم از کسب این سه امتیاز حساس شاد شده باشند. انشالله برای بازی روز یکشنبه برابر تراکتورسازی که دیدار بسیار سختی هم خواهد بود، تمام سکوها پر از تماشاگر شود تا با کمک هم، یک برد جذاب دیگر را جشن بگیریم.»


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه